jueves, agosto 30, 2012

XXV Certame del Quesu Casín Na Collá d'Arniciu

Col quesu pásame lo mesmo que con la cerveza, per un lláu, prestame abondo y cada vegada doy lo que seya per probar algo nuéu, venga d'onde venga, per utru nun se si sería quien a nomar unu favoritu. Si fora asína el quesu Casín sería unu d'ellos porque prestame la forma na que se fae dende tantu tiempu atrás, por textures, por sabores-el amargore, el picorín son únicos nel mundu.Ye un quesu únicu, vieyu, abondo vieyu, ye un quesu que rapresenta meyor que nada la cultura d'una tierra y sólo por eso ya ye motivu d'un homenaxe y d'un certame que dende equí vos recomiendo porque esa tierra merez la pena visitala ya esfrutala y porque el quesu en sí mesmu ta coyonudu, ya lo dixi. Vemonos ellí.Haiga Salú.

4 comentarios:

Lúpuloadicto dijo...

Pues me has tocado la fibra quesera con este Casín, jeje! La única vez que pude probarlo me pareció sublime aunque no recuerdo el elaborador :(.

Para mí Asturies más que el paraíso de la sidra (que también), lo es del queso... muchísimo y muy bueno donde elegir... Qué envidia!

Saludos!!

Bueres dijo...

Bueno me alegro de que os guste el queso Casín y de que podáis ir a la fiesta que es, en sí el homenaje al que hacéis referencia. ¡Allí nos vemos!

Chela dijo...

Pau en serio, es un quesazo, de los más antiguos de la Península con un proceso "fechu a manu" que es la ostia. A ver si hay manera de hacerte llegar alguno, ya lo hablamos en privao

Si que ye un sitiu con una variedá de la ostia en quesos -se habla ya de 42 quesos diferentes como tal-pero muy mal gestionada, porque ni los estamentos, ni les asociaciones de queseros, ni los empresarios pribvaos( con excepciones siempre en los tres casos) son capaces de crear estrategias de promoción que den a conocer esta rica vertiente de nuestra gastronomía.
Haya Salud

Chela dijo...

Gracies Bueres per el comentariu. Mereció la pena la visita, les explicaciones de les queseres( porque afortunadamente la mayoría de productores de Casín son muyeres jejej) desfrutar del ambiente y el paisaxe. Un día reondu. Haiga salú