martes, mayo 18, 2010

Tragos curtios y Cerveces:Irish Car Bomb

L'utru día tabemos caleyando per Xixón, y al entrar n'un chigre a tomar delles cerveces, arimosemos un chaval a preguntamos si yeremos de CAAC-bueno más que nada porque llevabemos les camisetes- resultó ser un seguidor del pograma-digo de la páxina y del grupu- "adicionáu" a la Stout, a los Dropkick Murphies y al tema irlandés en xeneral. Alrodiu unes botelles de Kölsch-Müller y Reisdörf, pa ser correutos, pa eso tabemos en lo del Allemanón-, cuntonos coses de la so visión cervecera, acertáu n'un bon puñau d'elles, equivocáu n'un cientu más, pero en bona sintonía con la nuesa maniera de ver el vasu, que ye sempre llenu, poques vegáes vacíu. Entre les coses que falamos foi d'esti tragu, y como fai tiempu que vengo anotando n'una llibretina recetes ya idées rellacionaes con tragos llargos( long Drinks) y curtios( shots) especialmente con aquello n'os que la cerveza ye ingrediente básicu.Entrome por ello una curiosidá malsana y dexuru que lu voy probar, aunque nun seya muy aficionáu a dos de los tres ingredientes-adiviná-y cual de los tres ye l'únicu que me presta y desfruto.




Semeya cedía por Cupcake Activist


Buscando información tope la curiosa hestoria d'esti trago reciente. Que paso a traducivos:

"Dicen la mayoría de les fuentes que xurdió en Conneticut ( EEUU) de la mano de un barman retirau y metíu a mayestru n'una escuela d'Hostelería, allá per l'añu 79 comu continuación d'un tragu anterior nomáu grandfather, fechu pa conmemorar a los güelos irlandeses n'el día de San Patriciu. El grandfather taba compuestu por una medida de Kalhúa y otra de bailey's en vasu curtiuy una tercera de Jameson's. En el bar Wilson, onde ser servía orixinalmente idearon añadí-y una tercera medía de whiskey Jameson's y aniciaron a nomálu IRA perque veíen que al echa-y el whiskey les otres dos bebides sacaben burbuxes y paecía una explosión. Cómo suele pasar con les bones idees, el propiu inventor xugaba con elles y un bon día en que taba tomando IRAS con Guinness como chaser( cerveza pa emburriar los chupinos ) metió el vasu d'IRA n'una pinta que tenía a medies, dicendo entre rises, "bomba va", y asína foi comu el Irish Car Bomb nacía". **

La combinación empezó a facese famosa, evolucionando un pocu-dexóse el Kalhúa de lláu pa que los sabores nun se mataren-, y no exenta de polémica. Debío a les referencies a les práutiques beliques del IRA a dellos parecioyos ofensivu el nome y en muchos chigres de ascendencia irlandes ni siquiera lu servíen, comu medía xurdió el inxeniu entre la xente y esta -de manera anónima fasta onde yo se, a renomálu como Shamrock bomb, curiando asína la rellación irlandesa( el trébol) y la fuercia del whiskey implícita na pallabra bomba.

La receta-la básica siendo fieles al tema irlandés de chigre, ye cenciella, asína comu el modus operandi y la maniera de bebelu. N'un vasu de pinta échase hasta la mitá Guinness Dry Stout. N'un vasu de chupín échase hasta la mitá de whiskey irlandés Jameson's, y rellenase la otra mitá con Baileys. Dexase caer el vasu de chupín dientro del de pinta y bébese d'un tragu. Repitase la operación lo que aguante el cuerpu.El tema de bebelo d'un tragu ye porque el carbónicu( y nitróxenu añadiría) de la cerveza fae que la crema pueda cortase si tan muncho tiempu en contautu.Pa' evitálo lo meyor ye tomalo d'unu o dos tragos.

...Y esta paez ser la hestoria d'un tragu "peligrosu" que llamóme la atención y que descobrí gracies a una conversa de chigre. Si vos animáis probálu y cuntay que vos paez. Haiga Salú

Mientres Equí vos Dexo la receta y un videu de como se fae. Qué vos preste!:


Videu de como se fae





P.S.- La semeya ta cedía amablemente por Cup Cake Activist una americana d'Estados Xuníos con un interante blog gastronómicu sobre postres y pasteles que vos racomiendo. Thanku very much, sunshine.
P.S.- El xueves o a lo más tardar el vienres tornio a Xixón a probálu con O'Hara's Stout( que la topamos n'una cervecería jejeje), crema irlandesa Sheridan's y Bushmill, el mio whiskey irlandés preferíu.

15 comentarios:

fivixx dijo...

El ardor que te puede dar eso puede ser similar al de probar un volovan de callos con caldereta de venao. Avisau quedes!

Pepe dijo...

Noooo..no podes!
No puede ser que lo pruebes!!....
Dios!!...no...no!!
Una vez vi a una persona como ponia cava en baileys y te juro que era increible!!
Aca no creo vaya por otro lado...suerte en pila!
pepe

Lúpuloadicto dijo...

Fivixx, muy bueno eso de los callos... Eso será lo próximo, Chela? Jejeje... Menudos "mezclaíllos" que os meteis pa la panza... Espero que no se vaya después todo por un sitio que yo me sé... Ahora más que nunca como dices habitualmente "Haya salud"... jejeje!

Saludos!

masbirras dijo...

Yo lo más que he mezclado usando Baileys es con grosella para hacer el clásico cerebro de mosquito!!

Chela dijo...

Fivvixx, los ardores foron de la caldereta de la caldereta y non de los callos que taben fasta sosos

Pues voy dir a probalu a Xixón, tomando O'haras ya igual fasta a llamo al nuesu corresponsal Fernando Alonso jejejjejeje

Slainte Bah que dicen los Irish jejejjee, Haiga Salú

Chela dijo...

Pepe ya te digo si puede ser jejejjee, a mi no me asusta nada y menos unos yankies jugando a ser barman. Hace años que llevo una libretina en el bolsillo para ir apuntando combinados y como decía si son de cerveza mejor que mejor.
Probé el Black Velvet hace tiempo( Champagne+ stout) y no fue tan terrible aunque los prefiero por separado

Pau cosas peores bebímos creeme jejejje.Lo de los callos se refiere a uno de los pinchos estrellas del Festival de Tapas de Xixón donde hicimos de jurado y del que pronto saldrá un reportaje en CAAC. El Irish Car Bomb NO PUEDE ser peor que La mezcla entre Mahou Light y Callos jejejejejjee

Slainte Bah/Haiga Salú/Haya Salud

Chela dijo...

Txema como se nota que somos de la generación o casi jejejje. Nosotros a eso que tu llamas cerebro de mosquito lo llamabamos cerebrito cambiando la grosella por granadina y haciendolo un poco más fuerte añadíamos ron añejo.¿Te acuerdas de las cucarachas? un chupito a base de tía María y no recuerdo que más que se prendía fuego y tenías que beberlo por una paja antes de que se consumiera la llama?

Hubo una época en que las chupiterías estaba de moda, a veces no se como pudimos aguantar tanto veneno jejejjeje

Haya Salud

masbirras dijo...

Ja ja ja!! Cierto Chela, somos de la quinta del chupito guarro, de las cucarachas, de los cerebritos, del B-52... Recuerdo especialmente lo que yo llamaba la coctelera humana. Apoyabas la cabeza en la barra, te echaban tequila, cointreau y no se que más en la boca, lo retenías y el barman te agitaba la cabeza y lo tragabas de golpe en el momento en que te empujaba hacia delante para levantarte!

fivixx dijo...

Eso de la coctelera humana tenia otro nombre por aqui por oviedo que ahora no recuerdo.

El cerebrito yo lo probe con vodka, granadina y baileys... no sabia mal.

Entre los mas cerdos tambien estuvieron de moda las torres: Se llenaba un vaso de chupito de un licor X, luego se colocaba encima de ese vaso uno un poco mas grande lleno de licor Y, y se tapaba con una copa. Se le daba a todo la vuelta con mucha habilidad y quedaba formada la torre de licor. Luego habia que beber de la copa de licor por una pajita mientras el camarero iba regandolo todo con un licor Z y quitando vasos de la torre para que cayera todo en la copa. (no se si os enterasteis de como va. XD) Al final X+Y+Z=resaca.

No se si o

GALGUERA dijo...

eso del bayleis ye una cerdada!

Chela dijo...

Acabaremos co'l sibarita, coses peores bebiste Galguera jejeje por nun falar de esos bacardi(ck) de garrafón con chotacola que te metes entre pechu y espalda que a saber lo que ye jejejejjeje

Cristián dijo...

Que interesante, lo voy a probar en casa, lo que probé con un bartender amigo es cerveza oscura (lo hicimos con una Antares Porter) y una cucharada de crema (nata) batida, interesante para probar cosas diferentes.

Saludos

Chela dijo...

Hola Cristian, a mi me gustó más de lo que esperaba, no es mi trago favorito pero si una forma diferente de tomar cerveza jejejje

Porter con nata, buena idea sí imáginate esa misma porter con dulce de leche y un chorrito de ron, no sería buena también???

Haya Salud y bienvenido por aquí

GALGUERA dijo...

tengo que matizar mi comentario anterior... sigue siendo una cerdada pero hay quereconocer que ta bueno!

somebody dijo...

酒店經紀人,菲梵酒店經紀,酒店經紀,禮服酒店上班,酒店小姐,便服酒店經紀,酒店打工,酒店寒假打工,酒店經紀,酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工經紀,制服酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工,酒店經紀,制服酒店經紀,酒店經紀