domingo, octubre 05, 2008

Per la Reconociencia d'una Llingua

7 comentarios:

Lúpulo Feroz dijo...

Pos eso mismo. Más claro el agua.
No se porqué a algunos les cuesta tanto meterselo en la mollera

ayalgueru dijo...

sique pareciendome increible que teamos nes que tamos.

L'asturianu llingua oficial !

Chela dijo...

Lúpulo, buen comentariu n'español, pa que llegue a los hispanofalantes del gobiernu jejejeje( quienes nunca lleerán esti blog claru) jejjee

Chela dijo...

Ayalgueru, danos igual lo que digan y lo que faigan( que dexuru nun ye lo que piensen) los gobernantes, bueno el gobernantón, d'esta rexión. La realidá nun se puede cambiar y la negación cabezona a un fechu cultural, a una espresión llingüística clara, viva y patente sólu s'entiende dende la óptica de quien tien escures intenciones por motivos personales que nunca espliecará.

Si IU va a ser sociu agora des sociulistu veremos onde mete la so defensa de la llingua,Nun quiero ser agoreru pero tien pinta de quedar en stand by esto, asína que igual yera conveniente empezar a rezar esi que diz: "jesusíto de mi vida, eres niño como yo..."

Ye igual porque l'asturianu tá ehí, y seguirá tándolo.

Haiga Salú

fivixx dijo...

Parezme a mi que la oficialidá del asturianu va llegar antes en leon que aqui...

El Universo de la Cerveza dijo...

Hola! Te escribo para comunicarte que estas oficialmente invitado a LaRonda #5, esta vez pago yo. Desde mañana viernes 10 de octubre a las 9 de la mañana (hora española) tendrás en El Universo de la Cerveza una ronda más en la que dar tu valiosa opinión. Te espero.

somebody dijo...

酒店經紀人,菲梵酒店經紀,酒店經紀,禮服酒店上班,酒店小姐,便服酒店經紀,酒店打工,酒店寒假打工,酒店經紀,酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工經紀,制服酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工,酒店經紀,制服酒店經紀,酒店經紀