domingo, junio 15, 2008

Folixa en Mieres

Ya sonó el barrenazu en Mieres, Aniciando un añu más les fiestes que cellebren el Solsticiu de branu. Una selmana de folixa, fartures, música tradicional y moderna, xuegos y sidra, muncha sidra-"Sidra a embute" que diría mio güelu: Concursu de escanciaores, prueba de sidra nuevo y vieyo, espiches y muncho más hasta que llegue el día venti cuando finará la folixa con la gran foguera de San Xuan, fuegu purificaor y paganu que conmemora la entrada de xunu y el branu. Nun dexéis de visitar la villa n'estos díes, prestaravos a bondo.Haiga Salú. Más información n'estos enllaces Mieres y la Folixa de San Xuan



























P.S.- El palu que más me gusta d'esti añu y del anterior ye el de Viuda Palacio con diferencia la más prestosa pal mio paladar arrasáu pe la cerveza. Na sección de enllaces recomiendovos echar una güeyada al blog nomáu el chigre, un collaciu dotáu pa la sidra de manera innata, asína como a toa la seición de Sidra onde vos podéis poner a la última n'el tema de la bebida asturiana per antonomasia.


9 comentarios:

Embracing Darkness dijo...

Hum, no me iría mal probar algo más de sidra, que en mi bar más habitual solo hay de un tipo, y ya me ha hastiado.

Ciertamente la fiesta esta tiene una pinta genial.

Saludos!

Lúpulo Feroz dijo...

Y pa rematar... El sueño de Morfeo y Estopa, conciertos muy esperados por el Presi.
Uno de los sitios más prestosos pa tomar sidra o lo que sea, ye sin duda la plaza de Requejo. Me encanta

Chela dijo...

Embracing Darkness.... De verdad te digo que es una gran fiesta, no te puedes imaginar a las 8 de la mañana la movida que todavía hay por los bares y chiringuitos jejejejeje.
¿Qué sidra os llega por Zaragoza? ¿Trabanco, Menéndez, Cortina? Si visitas Asturies Avisa y te llevamos a tomar sidra. Y recuerda que yo estoy a favor del trueque...mando Sidra bueno y tu mandas ámbar buena( la Premium que hicieron para el centenario, la de lata amarilla no estaba nada mal y la Export es superior)jejejejejejeje.Haya Salud

Chela dijo...

Lúpuloooo!!!! o pa tomar barceló con llimón( tendrás la tiesta coyonuda cabrón, por ciertu, qué tal el to pirulo? jejejejejejejejejej) ...Ye un buen sitiu ye,n'esa plaza tengo sorbío una mano "samigueles" de la de su madre. Yera la época na que cansaba de Guinness y de mahou y tomaba sanmiguel pa descansar. Tengo gratu recuerdu de aquella época y de aquelles cerveces tamién aunque agora ya nun me saben igual les coses como son.Y falando de saber la Blanche de Namur de 3/4 coyonudaaaa, que suavidá, que toque más finu y que buen pasar.Un aciertu.
Abrazu fonderu

Embracing Darkness dijo...

Nah, la que sirven en tirador en este bar es Scrumpy Jack... y no sé que tal es, no diferencio demasiado bien en cuanto a calidad, a no ser que sea especialmente mala.

Saludos

Chela dijo...

Scrumpy Jack es sidra inglesa que poco tiene que ver con la asturiana salvo porque vienen de la misma fruta jejejeje. Los procesos son distintos y el producto final también.Sin embargo, Scrumpy tiene buena calidad, no es de las malas y la vintage de 7,5% está bastante buena.

Es gracioso que la sidra en UK no tiene término medio, por un lado, está protegida por la CAMRA y lo beben los mayores y cada vez más jovenes.Eso si siempre de barril y hecha ese año.Algunas de ellas, sobre todo las del condado de Somerset, son artesanas de muy buena calidad. Por otro lado es la bebida de los hobos, de los homless.Por menos de dos pounds( que se sacan pidiendo en menos de media hora jejejejeje) puedes comprar una botella de 2,5l de sidra barata de unos 7,5-8 % que te pegan un viaje de no te menees( son azúcar puro) y así andan los tipos por ahí, tomando siempre su sidra y escapando de la mierda de realidad que les tocó vivir.

Haya Salud

P.S-Lo que no soporto es la sidra irlandesa, tipo la Magner's que te la venden apelando a un buen rollo juvenil servida con mucho hielo como si fuera un trinademanzana.

Lúpulo Feroz dijo...

En la Fontana de Oro en Madrid, media pinta de Sidra Miravalles de barril, a 3´60. Si mi guelu levanta la cabeza... 3´60 costará el barril enteru.

Chela dijo...

Estos madrilanos tan llocos....Pa' enriba Miravalles, que tará pasterizáo hasta l'alma y d'eso achampañaono que tien azúcar asgaya.Pa su madre prefiero mil veces beber una pinta vino de lo peleono que una vasu d'eso.

Mio güelu, que en paz estea, yera de Pomar de Grusifas jejeje, en caxes de 25 quintos y po'l branu tomabalos con la Panera blanco. Alguna moña tengo yo garrao con aquello de chavaletu cuando nun había Águila Negra a mano.Yeramos tres o cuatro: Un ponía los pitos, otru el radiocasé, otru algo de llamber y yo llevaba los quintos recien sacaos de la chabola pa que tuvieren fríos, dibemos pa onde la orilla el riu nalón, a la vera el Pozu Carrio que yera onde tenéimos la casetuca y a tizar toa la tarde, sorbiendo pomar y sintiendo a BarricadaLos Stukas, Burning y compañía....Good olde Times jejejejejejeje!!!!!Un día faigo un post d'eso.

P.S-El barril enteru vale 3,60 y llevando unu dante otros dos y por cuatro euros faes el lote nun retornable.Menuda cara tienen unos ya otros

somebody dijo...

酒店經紀人,菲梵酒店經紀,酒店經紀,禮服酒店上班,酒店小姐,便服酒店經紀,酒店打工,酒店寒假打工,酒店經紀,酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工經紀,制服酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工,酒店經紀,制服酒店經紀,酒店經紀