jueves, junio 05, 2008

100


(English Version)
100 ye un númberu reondu, un númberu que por delles razones asemeya siempre ser una marca de cellebración. Güey, esti cuardernu cumple los 100 artículos . Pasó el tiempu voláu dende aquél primer post nel que falaba de onanismu cibernéticu, cerveces, vinu y muyeres. Munches son les allegríes recíproques tresmitíes a través de esti mediu y muncho la xente qu' atopes por estes caleyes virtuales onde nun pasa día ensin que te sorpriendas al ver como en cualquier parte del mundu topes daquién con quien falar de cerveza y de vida, con quien compartir esperiencies ya escambiar idees, delles vegáes contrapuestes, otres similares. ¿Lo que más me presta de tóu esti tiempu? lo bien que lo paso y lo muncho que aprendo con tóus los que ya conocía y con los que fui conociendo a través de los enllaces y les visites que me faen y que faigo. Pa tóus ellos esti Sursum Corda pa'l que destapo la botellina que un día los collacios me regalaran. Haiga salú.

25 comentarios:

RJ dijo...

¡Enhorabuena! ¡Y a por cien y cien y cien y cien etcétera más!

¡Esa cerveza tiene una pinta increíble!

¡Saludos!

ayalgueru dijo...

lo mesmo digo que sigan 100000 mas ! ,,, que peligru tien la duvel por cierto ,,,dios ,, alcuerdome de los dies de la la adolescencia al wincers( spelling incorrecto seguro ) y la abadia nel barriu l'arena en xixon a beber cerveza belga ,,, ahhhhhhhh

Chela dijo...

Hola RJ, Muchas gracias por los ánimos y eres bienvenido siempre....tenía, la Duvel tenía buen aspecto porque ya la digerí( mi agüita amarillaaaa jejejeje)
Haya Salud

Chela dijo...

Ayalgueru, gracies por les tos pallabres, eso espero!!!

El Vincer's( si se nomara Ca' Vicente sería perfechu jejejeje-que manía más ochentera esa de pone-y el xenitivu saxón a los nomes de los chigres eh??) ye una de les cerveceríes con más personalidá de lo que yo llamo "la milla la espuma" usease Marqués de Casa Valdés pa'lantre jejejeje. La Abadía gustame muncho pero el personal que me tocó siempre fue un poco repunante. Prestame abondo el Baviera por cerveza y porque nun pasen los años per les sos paredes. El Kölhn tamién ye afayaizu pa tomar una cerveza alrodiu fotos de Colonia y sintiendo a Iron Maiden( ye pa nostalxicos del jevi)
La Duvel tien pelígru porque ta tan bien fecha que el alcohol ta integrau completamente nel líquidu y cuando quiés date cuenta lleves 4 ö 5 y una castaña como el paseu de san lorenzu de grande.Haiga Salud por Llondres y provincia.

P.S- Ya tuvi tiempu pa enllazate, nun sales na parte de cerveces pero si sigues pa' baxo tas metíu na de blogs collacios.Un abrazu

Lúpulo Feroz dijo...

¿Que habrás tomao pal númeru 69????
Enhorabuena pol trabayu bien fechu y a seguir asina.
Un abrazu

Chela dijo...

Gracies amigu lúpulu de momentu seguiré na brecha que diría algún jevi jejejejeje

Pal 69 reservomelo que soy muy impúdicu....ay no osties, lo contrario...bueno agora nun me sal que como toy traduciendo tengo un cacau maravillau na tiesta que nun te lo imaxines jejejeje

Haiga Salú

Embracing Darkness dijo...

Aquí estaremos en un tiempo, viendo tu artículo número 200 ^^

Sigue así, que esto promete.

(y me estoy dando cuenta de que el asturiano se parece bastante al aragonés)

Chela dijo...

Gracias E.D. eso espero que estéis ahí para poder visitar vuestro cuaderno a menudo.

La Fabla aragonesa tiene muchas cosas parecidas al asturianu ya lo creo, comparte raíz, influencia y derivaciones y eso es lo que las hace tan interesantes.

Haya Salud

El Llani dijo...

con 100 articulos per birra, vientu en pipa, a toda mecha, non surca el mar, sino Chela, un collaciu afallaín... felicidaes Chela y que llegues a los mismos con un cerín sexuallll más por lo menos, un abrazu.

Chela dijo...

JEJEJEJEJEJEJE vaya buena Llani, yes el meyor torpedoooooo.

A ver si mos xuntamos pa tomar unes de sidra o unes cerveces o lo que haiga nel bar de turnu( menos vino en copa lo que quieras, que en Mieres subense a la parra y nunca meyor dicho, que nun veas, 2,50 un Rioja que no lo vale la botella, ye de meter miéu)
Abrazu

Embracing Darkness dijo...

Gracias por el apunte, una vez más. De todas formas, yo suelo preferir meter el vaso al congelador y sacarlo unas horas antes de servir la cerveza, así tengo el vaso fresquito cuando la bebo. Supongo que una manía tonta, pero ya probaré la próxima vez con tu método.

Por cierto, nunca he sido demasiado aficionado a la Paulaner Salvator, ¿se te ocurre algún otro ejemplo de Doppelbock que me pueda gustar más?

Chela dijo...

Einbecker Doppel Bock es un buen ejemplo que quizás te guste más. El estílo Bock es originario de Einbeck cerca de Hannover pero pronto se extendió por toda Alemania haciendose muy popular en Baviera, al Sur del País Teutón. De la pronunciación sureña en la que se cierra la vocal e en o derivó el estílo.
No por ser la Originaria te va a gustar más pero a mi me resulta más equilibrada.

Otras que yo probé son la Triumphator de Lowembrau, la Optimator de Spaten( llamada Franciskus durante un tiempo). Ayinger hace una llamada Celebrator que vi en una feria de Europa que hizo el Corte Infiel, pero no la probé.Si la encuentras y la pruebas dimelo.Me interesa mucho.

Por otro ladoLa Famosa Urbock 23 de la cervecera austriaca Eggember es considerada bock fuerte aunque no doppelbock y la suiza Samichlaus, aunque no se defina como tal, creo que también podría serlo.Para mí son licores de cebada donde el alcohol y los azúcares descompensan pero es mejor que las pruebes pues son dos ejemplos únicos de cervezas fuertes.

Si te gusta el trigo puedes intentar probar una doppelbock de trigo que me parece genial: Aventinus. Weinstephan, la fábrica más antigua de Europa, también hace Doppelbock de trigo, se llama Korbinian y también sabe, para mi gusto, muy bien, aunque Aventinus es un derroche de sabores y matices. Claro que Si la vas a tomar con el vaso congelado no se yo que tal lo notarás jejejejejeje.
Cuando hagas la prueba te darás cuenta .
Haya Salud

Sir Asf dijo...

Mi enorabuena por el blog, que bastante envidia ya da :D
Que continúe así.

DR PILORO dijo...

¡¡¡Y que postees muchos más!!!
Gracias por tu constancia en poner grandes contenidos, sorprendentes links y ese estilo Chela que siempre busco en mi barra de favoritos.
Que el cereal fermentado te guarde

Chela dijo...

Sir Asaf, gracias por el cumplido y "usted que lo vea" sería la respuesta aunque yo prefiero decir "y usted que lo lea y lo comente con salud".Yo espero hacer lo mismo con el vuestro durante mucho tiempo. Haya Salud

Chela dijo...

Doctor, Is great you're back. How things are going on with the medical-juggling family? Hope you three are fine.

Gracies por los cumplidos y acuerdate que tienes una English Version na que puedes dexar los tos comentarios y asina no escaecer lo que aprendisti during your staying in the other part of the pound.

Haiga Salú.Besos pa ti, la Orejina y wee Matthew

Güila dijo...

Qué hay Fary? (Si ye que me permites chamate asina. La "ch" de esta palabra paezme que se escribe con dos "l" y un puntín debaxo pero eso ahi que preguntáselo a mi ma que ye la que ye de Teberga).
A ver si me mandas el e-mail y te mando las fotinas de Mieres y tu grata visita.
Un beso

Chela dijo...

Güiiiiiiiiiiiiiila,Bienveníaaaaa... mira per onde apaecíste y por fín escribiste. pa mandate el mail tengo que tener la to dirección que nun se onde la metí.Efeutivamente la ll esa col puntín ye tebergana y tamién de llena jejejeje

Agora un pequeñu apunte de los nuestros años estudiando xuntos ; fixate como escribiste el segundu hay, duel a la vista jejejejeje. (el nun salir de Mieres y de la calle el viciu nun ta reñío con lo que estudiasti, ne!! )

Besu grande Güila pa ti y pa Gepetto el coxu jejejejejeje.

Güila dijo...

Ay! Chela ye que el día que dieron en la escuela el "hay, ahí y ay!" taba tomando unes sidrines en Requexu y perdí la lección.
De todes formes préstame muncho que me corrijas como tú sabes.
El mail envíotelu por móvil, que ti paez? Esti "ti" úsase en Cangues de Onís.
Tas muy guapín en les semeyes.
Un beso pa berta y pa ti otru pa que no te celes.

Chela dijo...

Requexu ye muncho Requexu y fasta ellí la sidra ye incontable con lo que dexuru tomaríes unes botelles de sidra pero bueno los tiempos cambien y si se diz ir a tomar una cerveza ye casi normal que se faiga lo mismo con la sidra, aunque a mi suename a cazurro o madrilanu y nun me gusta un pijo jejejejeje

Espero la direición con ganes y escrito con la variante oriental que tan bien adotásti.

Haiga Salú que lo demás vien sólo. Besos pa los dos, pa lesfamilies, pa Ánxela ya el de Uxo, pa la perrina , pa tóo Mieres en xeneral y pa los de la Cai el Viciu en particular porque la Cuenca del Caudal, aunque seya la fea ye tamien entrañable y la so xente ( po lo menos los que conozco, quitando dos o tres jejeje) tienen un coral d'oro.Eso sí, sigue paeciendome desaxeráo pa lo que ye Mieres, que haiga copes de vinu a 2,50..Ya p'enriba nel chigre esi del desagradable del bigotucu.Paecía hindú pero con mal humor el hijoputa jejejejejeje.
L'otru chigre, el primeru que tuviemos gustome abondo,sobre todo por ver a la xuventú de la Cuenca, comer de papu jejejeje.El Restorán de lo meyor aunque el guaje que mos atendiera nun sabía lo que yera una semeya y la camarera de la barra tenía una voz de pitu que taladrabate los oyíos.jejejejejeje.

Lúpulo Feroz dijo...

... y en Chuarca tamén se pon la l col puntín si mal nun recuerdo de los míos tiempos de escolín. Aunq fae tanto ya... que nun se si la chuna ta chena o los chovos comen a les oveyes, to ello con la l y el puntin debaxo.
Un abrazu

Chela dijo...

Pero en Quirós y en teberga lo que suena ch ye la j tamien: Navacha, Orecha, Vichaviche, ovecha.



En Lluarca más vale pronuncialo asína pa que nun te tomen por foriatu y te tiren al mar.( Salvo que seyas de Llaviana, midas más de unu ochenta y peses 100 kilos, entós en esi casu, tengo que dicir, por esperencia, que siempre te traten bien)y De la otra manera tamien, esto ye comedia pa meteme con los mios collacios valdesanos, foínos de mar con coral noble. En breve taremos per ahí dando guerra y fartandonos abondo.

P.S-Y aunque seya valdesanu, el chobu va con B y no con V de oveya

VdeAlmeida dijo...

Amigo Chela

Parabéns pelos 100.
Eis-me regressado de Barcelona, e com novas cervejas para degustar.
E podes ter a certeza que não trouxe só belgas, eheheheh!!!

Grande abraço

Chela dijo...

Graaaaande O meu Vdealmeida!!!!!!

Espero que la estancia en Barcelona hayate sío bona, bona de verdad. Y por supuesto toi desayando ver eses nueves cerveces que vas degustar y describinos nel tu blog. Toi vixilante pa ver eses novedaes( Yankees i britániques dexuru jejejjeje) que tan bien mos vas a describire.Un Abrazu.N'Agostu taré en Portugal otra vegada, en Aveiro, pa desfrutar del'Atlánticu.
Abrazu grande.

somebody dijo...

酒店經紀人,菲梵酒店經紀,酒店經紀,禮服酒店上班,酒店小姐,便服酒店經紀,酒店打工,酒店寒假打工,酒店經紀,酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工經紀,制服酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工,酒店經紀,制服酒店經紀,酒店經紀