viernes, marzo 28, 2008

Salamanca Tien Cerveza?

Fae unos meses escribí sobre'l mio bar charru- xaponés favoritu y sobre'l gran concetu de cervecería-taberna que atopamos y que tanto me prestara. Tras l'última y recien estancia quisiemos descubrir si Salamanca, en materia de cerveces, ye más de lo que delles guíes asétiques (y tamién a vegáes ensin rigor nenguno) dicen. Asína que puesiemonos a caleyar, a romper mitos y reticencies, dispuestos a llevar desilusiones pa dar con la respuesta.


Si vas Paseando pe la Plaza Mayor, sólo tienes que cruzar per debaxo del Reló del Ayuntamientu pa topate de llenu co'l 14 de la cai Zamora, esto ye con la cervecería O'Hara's. A primer vista ye una Franquicia Heineken-Guinness ensin nada interesante que ofrecer en materia cervecera pero onde ye prestoso ver los partíos de la Premier y los torneos de rugby, por l'ambiente que se respira. Foriatos-especialmente anglosajones y galos, y oriundos mezclense alrodiu'l deporte y unes cerveces n'un pub decoráu al estilu Irish Pub, ampliu y acoyedor y con una pantalla xigante que se ve dende cualquier esquinu. L'ambiente ye distendíu y diferenciáu ya que si po la mañana y po la tarde ye un pub a l'usu, de nueche vuelvese un discopub- terrible concétu- onde la movida ye más de copes y bailoteo,(vamos de "moñase y frotase" que se diz vulgarmente). Decía que en materia de cerveza nunca m'interesó...hasta fae cosa de un añu o asína cuando, por azares del destín o por aclamación popular- la camarera nunca me sacó d'esa duda, decidieron poner un cañeru de London Pride.



Merez la pena pasar a tomar una pinta de bona ale inglesa porque n'esti bar siempre tien garantía de frescura y porque tá a un preciu bastante competitivu pa ser un llocal del centro de una ciodá tan turística como Salamanca- 3,50 la pinta ye un preciu razonable pa una cerveza d'esti calibre.
BSO-Pop y rock español y en español- el Último, Tequila, Los Rodriguez, Fito y Fitipaldis, los Héroes del silencio, M-Clan, Sabina...



The Brewery. Cai Arriba 15. Salamanca. N'os alriores del Parque de San Francisco ( Ver Mapa nel enllace) topamos una pequeña y guapa cervecería. Puesta en piedra y maera, tien un toque especial distintivu que la fae prestosa y acoyeora. Imáxenes y colleción de cerveces del mundu, memorabilia per interesante entre la que destaquen un luminosu de Caffrey's Stout de los de poner na' cai y un cuadru fechu con clips de cañeros- la chapa que se pon nel tiraor pa identificar la cerveza, de distintes époques y procedencies. La barra ye amplia y comoda, les meses espacioses y el bar tien un bon ventanal que da lluz natural a una parte d'elles. ¿Y cerveces? entrugaréis. Seguimos con la poco interesante selleción de Heineken-Guinness- Paulaner weizen, heineken, murphy's y Guinness. En botella tambien ta surtía por el consorciu pero el tema ameyora gracies a l'esfuerzu del chigreru por dar a a la clientela muestres de Duvel, Tripel Karmeliet, trapenses como Chimay y la buena gama de Sint Bernardus de Watou de la que pudiemos degustar con placer la Saint Bernardus Prior 8.



El pub merez la pena ser visitáu por la decoración, les promociones cerveceres que faen a muy interesante preciu y l'ambiente nocturnu con buena música.
B.S.O- Brit pop y rock yanki. The killers, Manic Street Preachers, white stripe, Coldplay....

16 comentarios:

Boak dijo...

Hola Chela

Gracias por tu commentario en nuestro blog...

Yo pase un mes en Salamanca, y probe los pubs que has mencionado. Pero no me atrevi a probar el London Pride alli. Es uno de mis favoritas cervezas en todo el mundo, pero ?que hubiera hecho si la cerveza no habia estado en buena condicion? Se me hubiera roto la corazon.

Siento por la falta de acentos.

Chela dijo...

Es un honor tenerte en mi blog Boak, you are most welcomed!!!!
...Gracias por escribir en español ya que así tu comentario va a llegar a más gente(btw you have a pretty spanish).
Si has echado una visual a mi blog
verás que intento hacer una versión bilingüe de casi todos los posts en homenaje a mis amigos italoescoceses,londinenses y yankees-aunque luego ninguno comenta nada hehehe)

Entiendo tus reticencias a la hora de probar London Pride pero salvo por la temperatura, demasiado fríala cerveza, a pesar de no ser cask ale, estaba en perfecto estado.
Espero verte más por aquí, seguro te interesará el especial que estoy preparando sobre cerveza española. ...Keep on with your enthusiasm, I enjoy your blog and points of view a lot.

Haya salud

Guaje Merucu dijo...

London Pride, jeje, qué bien entraron (tras "la copina") las pintas en el último Nordakas' Trip, a eso de las cinco de la tarde.

Un saludo

Chela dijo...

Tras, antes y durante esa copina jejejee hay que metéy un envite al siguiente Nordaka's Trippy

La denominación "Copina" sólo ye igualable al "Copa Time" que tomabemos en Edinburgh Marco, Manuela y Un servidor jejeje. Por esti orden yera:

Gin+Lemon-Marco
Ron+cola-Manu( cubata según ella jejeje)
Tequila Sunrise- Mi menda jejeje

Y entre medies pintes de ale .Viva la Vita

Boak dijo...

Chela - gracias por tus palabras buenas. Estoy impresionada que puedes mantener un blog en muchas lenguas.

Siento por mi ignorancia, pero ?cual es el idioma que utilizas (mas)aqui? Me fascinan las lenguas. Casi tanto que me fascina la cerveza.

Chela dijo...

Hola de nuevo amiga Boak,

Beer and languages, great passions!!!
Escribo en asturianu, una minoritaria lengua de la península casi desaparecida que se encuentra extendida por toda Asturias, en el norte, y en parte de las regiones limítrofes.Es una evolución del latín tardío expuesta a la influencia del español de castilla y al gallego-portugués.Te dejo los siguientes enlaces que son muy interesantes para saber un poco más sobre ella:
http://www.academiadelallingua.com/
http://www.asturies.com/asturianu/

¿Sabías que cada 2 semanas desaparece una lengua en el mundo? en el 2007 fueron 1900 las que se perdieron.
Se que el uso de esta lengua limita en cierta manera el blog pero cuando decidí hacerlo me sentía de alguna manera en la necesidad de escribir en asturianu como homenaje a mi cultura, familia y amigos. Más tarde me di cuenta que mis otros amigos "abroad",aunque algunos hablan perfectamente español, tenían cierta dificultad para seguir my "beer ramblings" en asturianu así que decidí usar el inglés por deferencia y para que pudieran ser participes de mi pasión hehehe....

Así es como puedo, en cierta manera, unir mi pasión por la cerveza y los idiomas que, al parecer, son dos aficiones que compartimos.
Haya Salud

lupula dijo...

Que recuerdos me trae la LONDON PRIDE,LOS MOTEROS,EL HUERTO DE CALIXTO Y MELIBEA AAYYYYY....Eso hay quwe repetilo,a ver si se anima el mi chigreru ....

DR PILORO dijo...

Buenas Chela!
Estoy de acuerdo en que a veces un local merece la pena tan solo por tener mercancía única, a poco que ayude el ambiente. ¿Hay esa caña de London Pride por las Asturias?
Ya que has hablado de la Saint Bernard, un lego como yo pregunta: ¿Qué características aporta a la cerveza hacer una segunda fermentación en la propia botella?
Gracias!

Chela dijo...

lúpula bienvenía again...cuando queráis repetimos contando co'l chigreru y si regar ortigues jejejeje
Pero luego que nun den les 2 de la mañana y téis na cama jejejejee

Besu grande

Chela dijo...

Amigu doctor por el momento en Asturies la única forma de conseguir esta cerveza ye embotellada aunque esperamos que pronto algún pub- seya franquicia o no-entre en razón y la ponga de barril. La versión en botella pierde en frescura pero ye muy recomendable.

Les segundes fermentaciones... Ciertes cerveces envasense con un añadío de azúcar( los belgas usen azúcar cande)y llevaura fresco con el fin de producir esa segunda fermentación. Otra forma de conseguila ye con un añadíu de una pequeña proporción de mosto xoven y llevaura fresco. Esti últimu métodu llamase Krausening y ye típicu de ciertes cerveces xermánes.Delles real ale britániques tienen segunda fermentación. El obxetivu principal ye añadir vivacidá a la cerveza pero tambien se consigue que los alcoholes se redondeen y que los sabores de les maltes, cuya carga ye mayor en estes cerveces-con el fin de conseguir más azúcares que darán más alcohol- alquieran mayor carálter.Lo mismo ocurre con les triples fermentaciones en les que la de la botella siempre ye la tercera.
Según la comparación de algunos con el vino,vaya de antemano que nun me gusta, ciertes cerveces con segunda y triple fermentación son comparables al buen tinto crianza e incluso reserva. Si bien el procesu de crianza y el de segunda fermentación tienen el mismu obxetivu final, esto ye, afinar un producto y day matices naturales, son desde el mi puntu de vista dos coses totalmente distintes. Cada una ye buena en lo suyo...cuando lo ye.
Haiga Salú

Lúpulo Feroz dijo...

Y digo yo......
Si tenemos Bass.....
(déxolo en el aire)

Buen reportaje Chela. Faltate el Erasmus, jejeje.

Un abrazu

Chela dijo...

Gracies Lúpulo

Bass y London Pride son perfetamente compatibles, demasiao compatibles diría yo. Ah y viste lo del preciu??? en que ciodá topes una cervecería nel centru con pintes de esta calidá a 3,50e....?? ( Posada de Llanera ye pueblu acuerdate jejejeje)

AH!! Y nun me mentes l'Erasmus eh? nun me lu mentes....

Haiga Salú

Beat Xavi dijo...

que sede me ta entrando, si te digo la verdad cuando fuimos al Brewery estaba un poco desangelado, por la hora y eso, habría que hacer otra visual a otra hora pa ver el ambiente, respecto al o´hara´s con ese cañero ya merece la pena ir.

Chela dijo...

Beat,
El sitiu ye guapu, muy guapu y tien pinta de afayaizu.Pa más ende ficistete amigu de l'amu y ya hasta te saluda cuando te topa pe la cai...PA MI gustu faltay cerveza....muncha cerveza,imaxino que la comodidá quey da Heineken satisfazlu y que la demanda nun debe dir muy allá.Menos mal que tenía Sint Bernardus.
Sabes la sensación que me pasa cada vez que voy a Salamanca? preguntome si cada una d'estes cerveceríes seguirán teniendo la misma cerveza o habrán cambiau. Po lo menos la sensación en estes pequeñes ye lo que me da.

Por otru lláu creo que si netramos n'el Brewery con más xente igual la escoyía de bebida hubiere sío otra;no se así sin pensar ocurreseme.... un Gin Tonic por exemplu jejejejeje( o milenta)
Mira el enllace que pusi del Bar y verás por qué....
Haiga Salú

somebody dijo...

酒店經紀人,菲梵酒店經紀,酒店經紀,禮服酒店上班,酒店小姐,便服酒店經紀,酒店打工,酒店寒假打工,酒店經紀,酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工經紀,制服酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工,酒店經紀,制服酒店經紀,酒店經紀

Anónimo dijo...

First time long time! wanted to inform you all a tip on how you can save some money monthly, Getting a conversion
kit for your vehicle will save you hundreds of dollars on gas by switch to an american made fuel 'Ethonal'.
More americans are upgrading their vehicles to support both fuel types and buying ethonal to fill up your vehicle.
Ethonal is not only an American made fuel, which you'll be support our economy alot more than buying fuel
that we have to import making us more depended on foreign supplies.
Run your vehicle on a [url=http://www.e85-kits.info]e85 Conversion kit[/url]