jueves, enero 10, 2008

Y parez que fue ayer. Un añu de Lúpulo Feroz

"Y parece que fue ayer" cantaben unos gallegos roqueros, cuando la cervecería El Lúpulo Feroz abría les sos puertes al públicu...Un añu desde que bebiera la primera pinta de Bitburger una tarde de martes, col bar vacíu y tomando buena nota de todo: cerveces, maneres, decoración...Un añu desde que volviera, acompañau ya pol resto de la CAAC ( CACA, por mal nombre), a ser testigu y participante de aquello que, en pallabres de Un que sabe, "Prometía".

La pasión, conociminetu y la devoción del chigreru, el trabayu duru de to'l personal, xunto con la calidá y calidez humana de tóus ellos, y pa'l algunos quiciaes la suerte, ayudaron a que esti chigre téa ya establecíu como una realidá y una referencia entre la hostelería cervecera especializada de la nuestra ciudá, Uviéu.

Decía'l Perich n'una de les so Frases Céllebres, que" la suerte es del que tiene la suerte de encontrarla". Yo añado que pa topála hay que buscála. N'eso el Lúpulo Feroz ye únicu, con una maquinaria humana preparada de manera innata pa conseguir cerveces y memorabilia cervecera de la más variada procedencia, siendo esa la base de la so "suerte". En pallabres de mio güelu eso vendría a ser algo asina como trabayu, dedicación y allegría.
Estes cualidáes son les que faen posibles realidaes como una carta estable d'unes 90 cerveces de botella,-representaciones de los cuatro continentes, cerveces de temporada, artesanales, rareces...- además d'una oferta de barril realmente completa, desde el puntu de vista d'esti aficionau que soscribe. Por si fuere poco y, haciendo suya la tradición británica de la Guest Beer- cerveza invitada- El Lúpulo ofrez como novedá una carta de cerveces del mes en botella y cuenta con un cañeru pa ofertar cerveza invitada de barril.

Sean estes llinies de felicitación fondera. ¡¡A tirar pa’lantre faciendo disfrutar con y de la cerveza!!. Sursum Corda, Collacios.
Ta entrandome sede... ya sabéis onde topame









































































B.S.O-
Burning, Los Berrones, Barricada, Leño, Rosendo, Queen, Beatles, Rolling Stones, BB King, AC-DC, Credence Clearwater Revival, Kiss...y un llargu ecétera de rock clásicu y buenu. Jackety Jazz, sintonía de The Benny Hill Show, y les Idem de The A-Team Theme-El Equipo A, y the Looney Tunes de los dibuxos de la Warner suelen ponese pa armar comedia en díes de folixa, competiciones deportives, onomástiques y demás feches señalaes.

12 comentarios:

loriu dijo...

Bueno Chela,
taba dando un pasein por la Web, y esto ye como aquel que iba desde la Escalerona tal Rinconin, sabes? pues que siempre paraba a tomar un vermú nel mexico lindo, y yo claro, no pude sino volver a parar nesta noble fonda que ye tu bló (así lo llamamos los playos), del cual sé que de noble nunca lu vas lucir, pero refiérome yo al buen paisanaje que veo, bueno, y qué decir desti labao de cara chico, que ni el Palaciu Revillagigedo. Preguntábame yo que si te habría salido caro, porque creí que tu aquí tabes de alquiler, pero ya veo que no, que va ser pa quedase. Así que viendo que esto ye como lo de la factoría MOLTO que divierte y educa voy tener que pedite permisu, que ante to unu ye educau, pa seguir parando por tu casa y a falta de arropate (que ya tuve bastante con la quincena magistral) dexate algun recuerdu de mi pasu.
Fuerte abrazu amigu, y a ver si topamos por ca Mahuro, que aunque dixeronme que taba algo de capa caida creo que vien la so fía ahora pa los carnavales, y aquello ponse que hay osties pa entrar.

Saludos.

PD: Creo que pal branu va poner terraza, y siéntolo por tí, pero ven meter sidra. Y ya sabes, échame un culín manín.

Chela dijo...

Ya sabes tu, amigu Loriu, que n'esta casa, remozada gracies a que me tocara la pedrea de la lotería de navidá de Casa Mahuro, siempre yes más que bienveníu.Pa ti, nun falta, ni faltará, una cerveza a la so temperatura correcta- que de tomales del tiempu ya tuviemos bastante en la quincena que menciones-, un vasu vino y tamién, aunque nun lo parezca, un culete, que yo, como bien diz mio padre, "rozo de todo"(tamién diz que pisu un corchu y ya toy borrachu, pero esi ye otru cantar...)
Veo que ya te enteraste de lo de Mahuro, retirose,por eso anda un poco baxu'l negociu, agora llevenlo la fia y el xenro, y van tener que day un giru porque si no nun se yo.Bueno ye empezar por la terraza.Mahuro, al final cumplió el so sueñu y con un amigu italianu que fizo cuando tuviera nos 60' de inmigrante en Lieja, marcharon pa'l Brasil, a vivir, que la vida que son cuatro dies y ya ta bueno de trabayar.
Un abrazu y lo dicho...vemonos en Casa Mahuro, que hay que dir a facey gastu.
PD. A ver si mete algún palu de lo de Tiñana que dicen que esti añu ta bueno.Yo Probé lo de la Viuda Palacio y gustome abondo.
Haiga Salú

Anónimo dijo...

Pos na, pos vale, pos venga, q me voy poner collorau. gracies por les pallabres q dediques al chigre. ye un sueñu fechu realidá y como decía fae un añu... ya lo era solo el poder abrir el lúpulo, pero por mas q soñase nunca llegue a imaginar q doce meses despues irian las cosas como van. Ver como el bar crecia día a día, como el ambiente q se creaba era de lo mas sano y cordial, como xente q no se conocía de nada, a los pocos días de parar -y con un pequeñu empujón por parte de tete, de loli o del q suscribe- acababen tomandose juntos unes pintes y faciense amigos.
Y la guinda el tema cervecil. Empezar aconsejado por los propios distribuidores con una carta de 20 cerveces y dos grifos pq segun ellos tal como estaba el tema pa mas no daba y acabar el año como tu bien dices con una carta estable de noventa cerveces y cinco grifos... puff. Si me lo dicen en febrero digo q tan locos.
En fin, q gracias a clientes y a migos como vosotros es como esto ha ido palante y esperemos q siga asi muchos años. por mi parte prometo seguir trabajando con la misma ilusión, aportando ideas "extraescolares" pa facer fuera del bar, buscando cerveces nueves- q haberlas, haylas- y sobre todo, puliendoos a los dardos q ya ha vuelto el mancu con mas ganas q nunca, jejeje.
Un abrazo muy fuerte a todos los de la CACA (sobre todo al presi q hay q facei la pelota) Javi, Berto; Diego Cotoya, Diego Galgera, Chela, Victor, Ivan , Noel..., y a Bertina q me leera desde charrolandia (un besu muy fuerte y a ver cuando apareces por el norte).
To beer or not to beer.
That´s the question
El lúpulo feliz

Anónimo dijo...

Enhorabuena por la redecoración del blog. muy modernu y con un despliegue de medios sin precedentes. Echare de menos el verde "bit", sniff. y no solo en el blog.
El lúpulo

Beat Xavi dijo...

Desde luego, para mi, la mejor cerveceria que conozco en la peninsula Iberica. Grandes momentos HE pasado en esi chigre, como por ejemplo en el campeonato de dardos, a todo esto, ¿quien gano?

Chela dijo...

Allegrome que te gustara Lúpulo, simplemente ye pa animate pa que sigas con esi llabor tan buenu que faes y pa que veas que aunque les hores de sueñu que perdéis son muches, la recompensa ye grande.

Presidente!!!! vaya si pasamos grandes momentos pero nun te pongas tan farrucu que al final va a aparecer alguna pareya que mos meta 10000000 puntos- siempre que nun xuegue n'ella el mancu esi que bebe bit jejeje-. Aunque hoy por hoy, y hasta nuevu avisu los campeones, con trofeo y todo, somos el Presidente y el de I+D JEJEJEJEJE

Haiga salú pa los dos

GALGUERA dijo...

Day las felicidades al chigreru por aniversario y decirle que nun deje de traer coses nueves y espero que siga habiendo tan buen ambiente en el bar como hasta ahora,y por muchos años;!!
Felicidades!

Chela dijo...

Por cierto Galguera Brown Ale, bienveníu al mundu blogueru -pajeru, ya tas enllazau. Ya puedes facer uso de los tos derechos como miembru de la CACA jejejeje

Dixebra dijo...

Saludos dende Fartons.
Prestosu blog.

Anónimo dijo...

Aquí desde charrilandia,como dice El Lúpulo(gracias por acordarte de mí y da besos a tu espléndida chica),me da mucha pena y mucha envidia de todos vosotros ya que me hubiese gustado mucho estar allí para celebrar el aniversario en el que ya va a ser un sitio inolvidable en mi vida asturiana.No puedo olvidarme de todas las tardes-noches que he pasado con todos vosotros(todos hombres menos yo, uffffffff) y he tenido que escuchar hablar y hablar de cervezas y al final irme para casa(hartita) y dejar a mi chico ahí, emocionado con esas conversaciones.Que sepáis todos que os echo mucho de menos y que espero volver pronto a aburrirme(poco) con vuestros conocimientos cerveceros.Ah,dos cosas:1)No voy a ser "miembra" de la CACA.2)Si yo hubiese participado en el campeonato de dardos...!!!!!Jeje.Saludos a todos desde Salamanca y en especial a mi Chelino.

Chela dijo...

Un saludu Dixebra Fartón, ya tamos en contactu.

Un besu Nena- dame un besu rapazoooooona.
Si tu hubieses xugao el campeonata pues hubieses perdío jejejeejjeee

Pa ser miembro de la CACA hay que aguantar les conversaciones y aprender, así que nada.....De toles formes yes consorte asi que nun te queda otra que ajo y agua jejejeje

somebody dijo...

酒店經紀人,菲梵酒店經紀,酒店經紀,禮服酒店上班,酒店小姐,便服酒店經紀,酒店打工,酒店寒假打工,酒店經紀,酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工經紀,制服酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工,酒店經紀,制服酒店經紀,酒店經紀