miércoles, enero 02, 2008

Esta es Una Noche de Rock 'n' Roll

Poniendo vida'l canciu de Barricada. Va por esos cuatro. Gracies fonderes a Cotoya por tan buenes semeyes//Rock 'n' Roll all night. A toast for the 4 of us. Gorse, Many thanks for the superb pics, pal.










Trípiticu mexicanu. Enchiladas+ Pollo con Mole Poblano+ 3 cerveces Pacífico+1 tequila Herradura= 36 euros per barba. Un día d'ochobre ye un día d'ochobre/ Mexican 3some, 36 per head hehe










Original Gin-Tonic con ginebra de Indiana, Usa. Maredsous 10 y tristón al fondu/Seagram's from Indiana & Tonic, Maredsous 10 and sad but true at the back








Marston's Pedigree y dos maneres de xugaor/Marston's Pedigree don't compromise. Respect















"Donus" a les 4 la mañana y Marcia, amor asépticu/ Doughnuts as a night snack and Marcia, love with neither worries nor restrain.





12 comentarios:

Beat Xavi dijo...

Lo de los donuts acabo como el rosario de la Aurora, un dramon.

CHELA dijo...

Jejejejejejejeje...Empezar empezó bien, pero después acabó como bien dices....
Menos mal que quedaba en Ca' Cotoya alguna lager continental pa llavar la boca y pa ti una weizen en lata que siendo fieles a los acontecimientos, debemos reproducir aqí les sensaciones que te traxo a la mente y al "body": "meca tíos, esta cerveza sabe a espaghetis" jejejejejee acojonante documentu gastronómicu.

Oye nun me dices nada del llaváu de imáxen? puseme seriu y fice los deberes de blogger jejejeje

cotoya dijo...

muy guapa la nueva imagen de la página. (y no lo digo por las fotos)

CHELA dijo...

Jejejejeje.Gracies, de tanto tar con vosotros ya me se va pegando algo de lo de la afición por les semeyes, payooooooo!!! Allegrome que te gusten. La panorámica tienes que conocela porque ye tuya(ya te mandé un mail pa decitelo y pa ver si me faes una foto composición pal blog)

Suarón dijo...

Vaya tuning

CHELA dijo...

Traxome papánoel el tunning hehehe

gorki75 dijo...

Ta guapu el nuéu formatu Xela, salú

CHELA dijo...

Allegrome que te guste. Puestos a emborrachase, que sea en serio jejejeje.Salú

El Llani dijo...

si señor , te lo has currao, añu nuevu, imagen del blog nueva, ta muy guapa, neñu.

CHELA dijo...

Llani ye que Llaveme y peineme jejejeje.Salú

GALGUERA dijo...

Grandisima noche empezando en el lúpulo y acabando(yo) en el paco´s tomando unes birres.
Menuda fartura que pillamos en el mexicano ahi con el pastel azteca y rematando con unos chupitacos de tequila que nos sirvio ahi chiquito de la clzada,jaja!.
La verdad ye que comimos como animales y lo de beber... bueno eso siempre faemoslo bastante bien.Pasamoslo muy bien y echamos unes rises,estuvo bien!!!
VIVA MÉXICO CABRONES!!!!

CHELA dijo...

Ooooostia nun me acordaba del Chiquito sirviendo les Pacífico y el Pastelón Azteca- Pa los que no lo saben ye saláo, una suerte de lasagna de tortilles de maíz, carne,tomate y quesu con un mole secretu de la ostia.Taba tan buenu como la Lupita que mos atendió jejejeje
jLa del Paco's una sesión memorable con Beat en éxtasis comediante. El resto de la noche ahí lo véis.Menos lo de la cerveza de spaghetti na terraza de Cotoya.
Viva México si señores..Y El Paco

ejejeje