lunes, noviembre 05, 2007

IL BOVARO

IL BOVARO
Via Pisana, (Acanto Porta San Frediano)
3r - 50143 - FIRENZE
Tel. 0039 055/2207057
Tel. 0039 3351387695
http://ilbovaro.it
Il Bovaro ye una cervecería artesanal, única nel sol estílu, de llarga tradición na cultura gastronómica de la ciudá de Florencia.Esta acoxeora microcervecería cuenta con una fábrica a la vista del públicu.El cliente tien acesu llibre a ella y puede ver como ye y como se fae la cerveza.L'ellaboración ye artesanal del todo, el productu sal ensin flitrar ni pasteurizar.Les cerveces sirvense directamente de los tanques de aceru usaos pa' la guarda'n fríu, tras pasar por un procesu natural que yos confier una calidad perbona, conservando toda la so frescura y toes les sos propiedades organoléptiques.Na cervecería producense tres estílos bien diferenciados: Riki,ye una lager clara y fresca, lixera n'alcohol-4,5%-, y con un marcáu regustu a cereal. Axel, ye una ale fuerte todo malta-7%-, con un sabor picante y especiáu.Titan ye una lager especial de 6,5% en volúmen d'alcohol, con un color caoba oscuru y un rotundu dexe tostáu, productu de la utilización d'una pequeña proporción de malta afumiada xunto con maltes vieneses.La carta complementase con una cocina toscana ellaborada al detalle y unos rotundos platos de corte xermánu,dando llugar así a la combinación perfecta que fadrá'l el deleite del aficionáu a la buena cerveza.Un llugar muy recomendable pa' los que disfruten de la cerveza artesanal.//Il Bovaro è oggi l'unica realtà di produzione di birra artigianale in Firenze e nel comprensorio fiorentino.Le birre sono fatte seguendo il tradizionale processo di lavorazione ed é possibile per il cliente, seguire questo processo perché il birrificio ha un accesso libero a la microfabbrica.Il prodotto é spillato direttamente dove nasce, è conservato a bassa temperatura nei tank d'acciaio e per questo non è sottoposto a pastorizzazione o ad altri trattamenti per la lunga conservazione, mantenendo inalterate tutte le proprietà organolettiche.Sono proposte tre tipi di birra: Riki,una chiara tipo pils leggera e con sapore a cereale,Axel una ale tutto malto forte é complessa e Titan una rossa speciale con carattere afumiato.Una carta piena del buon gusto toscano anche alcune mostre della cucina tedesca completano la meravigliosa attrezatura che fa di questo posto un locale imprescidibile per tutti gli amanti della buona birra.



il bovaro
El bar
FrontalGrifos
Frontal y cañeros

cocederu Il BovaroCubes de almacenamientu
Detalle de cubes y cocederos

Malta
Maltes varies

4 comentarios:

Anónimo dijo...

buena pinta el chigre, la cerveza.... pero... y la musica??? echase de menos algun comentariu sobre el tipu de musica q ponen ( si ye q la ponen) pq no en toos llaos se escucha thin lizzy y en mi caso al menos valoro 4 coses de una cerveceria. El tratu del personal (en el q incluyo un minimo conocimiento de les cerveces en general o al menos de les q venden en particular, a parte de la amabilidad, precio y ambiente q generan), la carta de cerveces, la instalacion( desgraciadamente no todos pueden ser como el espumero de la felguera) y muy importante, la musica. Tengo estao en muches cerveceries q o pasan del tema musical o ponen pachanga, o te revienten la cabeza con folk a toes hores (un par de violines y gaites tan bien pa un ratin pero mas de media hora....). a mi gusto particular le va el rock y mas en una cerve. Ejemplo de buena musica relacionada con decoracion, buen tratu , buena carta y buena atencion son el espumeru, el excalibur, el cabanon y el montana. por cierto... de q iba el blog??? pq me temo q me estoy yendo por los cerros de ubeda, jejeje. en fin q a modo de sugerencia podrias incluir esta categoria musical pa aportar algun datu mas de tus viajes cerveceros. un abrazu...
El Lúpulo

CHELA dijo...

Pa sete sinceru nun recuerdo muy bien la música que sonaba porque depués de patear media Florencia pa topar el dichosu bar tabemos tan afamiaos y con tanta sede, y yo tan emocionáu de tar allí que ni me di cuenta. A ver si Gorki 75-tamien conocíu por Cotoyin s'acuerda. Creo que era de eso de chart hits.éxitos de varies époques, revival y demás.
Lo de la música se tendrá en cuenta a partir de agora.Toy d'acuerdu en los 4 puntos a valorar una cervecería porque básicamente sigo lo mismos.El folk ta bien cuando ye en directo nel chigre, tocáo de manera espontánea y eso pero como banda sonora da una turra de la de su madre.Pa quien lo quiera!!! a mi nun me pillen en esos ambientes de folk-guinness-murphy's y actitud de soy un chigreru de la ostia y -nun me rio na más que con la mi pandilla que son guays -y-tu no sabes de cerveces, nunca más.
Lo del rock ta bien cuando te gusta , porque a veces tambien puede ser que se acabe aturdiendo al público con videos de bluesmen trasnocháos tocando les mismes notes durante los 30 minutos que dura el canciu-jejejejejejejejeje ya sabes porque video te lo digo.
Thin Lizzy y Burning siempre son una la meyor banda sonora.
Na mio opinión, un poco de música de varios estilos, variao, especialmente soul y rock, flamenco del bueno-soleás y rumbas, a un volumen que te permita charrar,ye lo más prestoso.Pero bueno, en gustos nun hay nada escrito.

somebody dijo...

酒店經紀人,菲梵酒店經紀,酒店經紀,禮服酒店上班,酒店小姐,便服酒店經紀,酒店打工,酒店寒假打工,酒店經紀,酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工經紀,制服酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工,酒店經紀,制服酒店經紀,酒店經紀

somebody dijo...

酒店經紀人,菲梵酒店經紀,酒店經紀,禮服酒店上班,酒店小姐,便服酒店經紀,酒店打工,酒店寒假打工,酒店經紀,酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工經紀,制服酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工,酒店經紀,制服酒店經紀,酒店經紀