jueves, mayo 17, 2007

COTOYA PALE ALE. LA PRIMERA ALE NATURAL NO FILTRADA FECHA N'ASTURIES/FIRST UNFILTERED NATURAL ALE BREWED IN ASTURIAS

COTOYA PALE ALE
tipo: Pale Ale
Alcohol: 4,8%
Fermentación:Alta
Brewery:Cotoya Breweries. La Cuesta La Vega, Uviéu.Asturies

Cata: Tamos ante una ale auténtica ellaborada de manera artesanal y con productos 100% naturales. La manera tradicional de facela da como resultáu una ale turbia, sin filtrar, que cuenta con una segunda fermentación en botella. De color roxu paya, con una densidá y acidez más que correctes el resultáu final ye una cerveza con un buen equilibriu entre'l carbónicu, el volumen alcohólicu y el gustu, en el que personalmente veo muy atractiva esa acidez xusta fecha suave por les notes a fruta fresca. A petición del Maestru Cerveceru, siempre en constante busqueda del ameyoramientu del productu, subrayaría, como notes a meyorar, la desaparación del retrogustu a fariña producíu seguramente por algún restu de malta nun fermentáu y una mayor carga de llúpulos d'amargore que sin duda acabaríen por dar reondez definitiva a esta gran cerveza.

De toes les maneres pa ser la primera producción y siendo además fiel al sistema más artesanal, sin duda alguna hay que da-y la enhorabuena al Maestru Cerveceru y animálu a que siga faciendo llabor de esta afición-aunque ya mos consta que lo fae-. KEEP ON BREWING PAL!!!!!

This Pale Ale, by Cotoya Micro-micro brewery is an unfiltered all natural ale brewed following the traditional British method. The result is the first Asturian Pale Ale, a golden fruity, tasty and crispy beer characterised by its good-balanced flavour. However and to be honest under the Brewer's command, I will suggest the correction of a little flour after taste ,derived from some non fermented malt remains, as well as the adding of a greater amount of
sour hops. Nevertheless the final result is brilliant, taking into account that it's the first beer of the Brewery ever.CONGRATULATIONS PAL and KEEP ON BREWING!!!!.

11 comentarios:

Voll-Fran dijo...

Por fín vuelvo al nuestro Oviedín del alma y ya se donde está el Lúpulo... para el próximo finde estaré por allí a probar por fin la bitburger.La busqué en Murcia pero no la encontré allí sólo hay Estrella de Levante y guinness.
La cerveza de esta semana tiene muy buena pinta, de verdad es artesana????.
Voy a ver la elaboración.Un saludete y Puxa Asturies.

cotoya dijo...

gracies pela crítica, aunque ando un pocu desanimáu ya que la segunda remesa salióme intragable, intenté facer una strong bitter y paseme col lúpulo. pero bono, esto ye preba y error.

si, ye una cerveza artesana, pero de momentu tien una distribución más reducida que la Westvleteren.

CHELA dijo...

Lo que te queda de malta pa facer el Cotoya Glen Reserve....y a empezar de cero.Como ves po'l público nuevu igual vas tener que repetir la Pale Ale faciendola Indiana, usease, con más lúpulo y más alcohol jejejeje

Guaje Merucu dijo...

Más alcohol... Eso siempre hace falta ;-)

Max Bahnson dijo...

Pinta bastante interesante. Me gustaria saber como se comprar con otras Ales artesanales producidas en otros paises. Me gustaria mucho probarla. Espero que sea la primera de muchas.
Muy buena nota de cata.

Anónimo dijo...

buena la traduccion al english de la cata aunq a 20 cts el pallabru.... vas a arruinar a cotoya. jejeje.
animo con la tercera remesa q como tu dices a base de facela veces y mas veces ira mejorando. un saludo del lupulo

CHELA dijo...

a 0,05 centimos y a 0,035 si son más de 5000 mil pallabres jejejeje
En ello ta esi Magister pero agora marchonos pa China así que igual fae la próxima al estilo de los Emperaores Ming ( con lichis y la ostia) jejejeje
Buen Viaxe y nun dexes de ponete en contacto con Max.Ahí tienes el enllace

cotoya dijo...

Ya estamos de vuelta del lejano oriente, y con ganas de volver a la actividad cervecera.
Max, no se si la cerveza soportaría un viaje hasta la república checa, pero habrá que esperar a tener la cantidad y calidad que permita exportar. Seguro que se puede hacer algún intercambio interesante.
Lúpulo, a chela de momento se le paga en especie.

Anónimo dijo...

jeje. pues no se q saldra mas barato. si pagar en especie o al contado.
Volvi vivu de alemania aunq por poco. diossssssssssssssssssssss q manera de beber y comer y beber y comer y beber y comer. Si hasta en el aeropuertu no paramos. ahora a dieta 15 dias q llega el veranu y hay q tar guapos.
el lupulo

CHELA dijo...

Bienveníu Cotoya chin ga o, ya trataremos el tema de la exportación e intercambiu nel Club.
Lúpulo, hasta que teas como yo de "flacu" nun te empieces a preocupar , así que tovía puedes llantar ensin problema jejejeje

Lo de les especies hay que tratalo pero el preciu cambia porque depende del mercáu jejeje

somebody dijo...

酒店經紀人,菲梵酒店經紀,酒店經紀,禮服酒店上班,酒店小姐,便服酒店經紀,酒店打工,酒店寒假打工,酒店經紀,酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工經紀,制服酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工,酒店經紀,制服酒店經紀,酒店經紀