miércoles, enero 24, 2007

LÚPULO FEROZ



Cervecería El Lúpulo Feroz
Cai Idelfonso Sánchez del Río,Uviéu.

Tamos d’enhorabuena los amante de la cerveza que habitamos n’esti barrio. Ante la avalancha de “vinaterías” y “vinotecas” (mal usada aplicada a un bar la primera y horrible pallabru la segunda) en medio de toes elles apaez, con un par, una cervecería. Chigre de muy recientina creación, tamos ante un llocal agradable onde poder tomar una buena cerveza. La decoración ye curiosa, llimpia y sin saturar, con algunos toques propios muy interesantes, como ye, por exemplu, un cuadru perguapu fechu con chapes de cerveza. En lo que a “llíquidu malteáu” se refier, cuenta con la siguiente buena oferta de cañeros:
Bitburger pilsener alemana, Grimbergen abadía belga, Bass Pale Ale británica, Spaten Bock, bock alemana, Trappist Dubbel, trapense belga y un próximu cañeru de cerveza invitada del mes. La oferta en botella ye per curiosa y como nomar toes les q'hay ye tarea dura, recomiendovos empezar por estes cuatro: De Konieck dubbel,belga de Amberes prestosísima, Baltika 6- Porter al estilu rusu perbuena, Erdinger pikantus- bock de trigo sorprendente y Chimay Bleu,trapense xenial.Destacable ye tamién el fechu de contar con toes les variedaes del mercáu de la Cerveza artesanal Glops.Una apuesta muy interesante. Sin querer ser muy críticu echase en falta un cañeru de stout porque la diana ya la pusieron.De toes les maneres quicíaes na so simpleza resida el mayor atractivu,- cómo un buen collaciu y meyor conossieur de cerveza dixera un día tomando allí un buen vasu de pils xermana.
Desde esti Sursum Corda damos-yos la bienvenía al barrio y a la ciudá en xeneral. A tirar pa’llantre faciendo disfrutar con la cerveza.

Bitburger
Tipo: pils xermana
Alcohol: 4,6%
Fermentación: baxa
Brewery: Bitburger Brauerei
Cata: Pilsener seca, de color roxu claru, buen cuerpu, toque curiosu a malta y meyor amargor que la fae muy característica. Pa’l mi gustu ye una cerveza reonda en lo que a pilsener xermana se refier. Nel enllace anterior podéis ver un poco de la so historia. La mía con esta cerveza vien de lloñe. Cuantes xarres tomabemos na Internacional siendo adolescentes...bueno y en cualquier bar que la tuvieren pa que mos vamos a engañar. Durante una época grande húbola en bastantes chigres asturianos. Asina de pronto recuerdo una cafetería y una sidrería en Colloto que tuvieron la característica torre de cerámica verde. En Llaviana más de 3 sitios entre cafeteríes y cerveceríes ficieronnos disfrutar con la “Bit”. Filolóxicamente ye una gran cerveza porque aprendiome les mios primeres pallabres nel idioma Teutón: Bitte ein Bit. ( y ya nun necesité más jejeje).

Y una semeya de Regalu:( con estos grifos-aparte la señorita, ya me conformaba yo pa'l nuestru club)

11 comentarios:

Barakaldano dijo...

Gracias Amiga por la bienvenida.
Tu página no está nada mal. Me alegra que haya buena afición a la cerveza. Bienvenido tu también.
¿Puedo Hacerte una sugerencia? No estaría mal que nos contaras algo de la Historia de la cerveza, sus orígenes, sus variedades etc...
Un saludo grande desde Barakaldo

chela dijo...

No entiendo muy bien lo de "gracias amiga" y luego "bienvenido" será una errata, Chela ye nombre de hombre pero tranqui que tampco me da más gracies por la tu opinión.
Se acepta la sugerencia pero ye un tema muy maníu y pa eso ya hay "encicopledias" que hablen de la historia.
En breve fadré unos especiales sobre la evolución de la Ale en U.K. y el por qué de les diferencies entre les Escoceses, ingleses y Galeses viniendo toes de la misma raiz. Si te imteresa el tema aquí tará dentro de un mes o asina.
Haiga salú. Aupa Barakaldo

Voll-Fran dijo...

Joder macho no acabo de descubrir la cervecería alemana y ya me dices otra. Pues habrá que visitarla porque si tiene Gulden Draak ya me mola. ¿Sabes que nunca probé la Bitburger? te voy a hacer caso. ¿La calle dónde es exactamente? un saludete y puxa Asturies.

chela dijo...

Así ye la historia, hay que buscar pa poder topar.
A ver que nun soy un GPS ni cobro por mandar xente.... Coxe un mapa d' Uviéu.Sabes onde ta la facultá del Milán? ves la plaza donde tal teatro Pumarín? agora busca nel mapa la cai .A Buscar y buena suerte.A veces The Chase is Better than catch.Ya lo verás como presta la recompesa de una buena pinta de Bitburger depués del paseín. Salú.

Anónimo dijo...

Bueno, bueno, bueno. Como responsable del Lúpulo Feroz darte las gracias por tus comentarios, alegrandome de q te guste la cervecería, la decoración y espero q tb y por encima de todo el ambiente q espero conseguir. Tb tomo nota de lo q echas en falta. Lo de la stout de barril imprescindible (lo reconozco) pero la falta de sitio y el miedo a la poca rotación q pueda estropear la cerveza me desanimo un poco. Quizas para la primavera si consigo un poco de espacio bajo la barra me anime y podamos disfrutar de la licher. Como ya te comenté estos días el viernes si no hay novedad tendremos la glops (cerveza totalmente artesana) y si los distribuidores no lo impiden (es la leche, ofrecen y ofrecen referencias y a la hora de la verdad no tienen stock ni de la mitad) tendremos tb Einbecker, urbock, piraat, xan y kaastel negra. El número de referencias dependera de la rotación pero espero conseguir unas 40. Ya tenemos tb alhambra 1925, Bitburger sun y la bud checa. En fin, q nos vemos por la cerve cuando querais y por cierto voll-fran. si das con el sitio y te acercas presentate q charlamos un ratin mientras pruebas la bit. Un saludo, Andrés
TO BEER OR NOT TO BEER.
THAT´S THE QUESTION.

Anónimo dijo...

a ver que no me veo con lo que me gusta la kapitell ando por ahi pa daros la enhorabuena?

Anónimo dijo...

oye no te olvdes de la licher es cojonuda, si non tienes espaciu pa ella pon un grifin en la puerta´l bar. Un saludo dominguero.

Anónimo dijo...

oye neng esi lúpulo ye de importación?
suerte colega.

chela dijo...

Nun hay de qué.Reiterome en lo de la bienvenía y nel ánimu a seguir pallantre porque nun ye fácil hoy en día poner una negociu nesti mundu de la cerveza.
Soy consciente de les razones que das sobre poner un cañeru de stout porque se de sitios onde se acabó perdiendo precisamente por esi motivu q'apuntes. Por otru lláu,ye una gran idea lo de traer una trigo alemana pal veranín.
Sobre los distribuidores doyte la razón porque al final son unos piratas de la ostia. Sería una buena selección esa que apuntes.
Por último sobre la Glops decite que ye un detalle y sin falta taremos ahí pa disfrutala y luego comentala aquí como sea oportuno.
Un saludu y a seguir pa'lante

chicano dijo...

que pasa jefe!!!!taba yo aqui mariconeando con el ordenador y viendo el tu invento y debo decirte que ta muy bien fechu,leese muy facilmente y de una forma diferente a lo que faen la mayoria de la gente cervecera.
Aunque toy empezando todavia y nun tengo mucha experiencia para opinar demasiado,puedo reconocer les coses bien fechas.

Tras esta pequeña adulación a tu blog, lo que me queda ye decite que aver cuando nos vamos a tomar unas birras por ahi y pasamos nos echamos unes rises degustando una buena cerveza. enga jefe nos vemos en clase y enhorabuena otra vez por el blog,ta cojonudo!!!enga tallueu

PD:recuerda que a final de curso tenemos pendiente una cena.

somebody dijo...

酒店經紀人,菲梵酒店經紀,酒店經紀,禮服酒店上班,酒店小姐,便服酒店經紀,酒店打工,酒店寒假打工,酒店經紀,酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工經紀,制服酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工,酒店經紀,制服酒店經紀,酒店經紀