martes, enero 02, 2007

Bares de Ayeri/Bares d'Angüañu


PACO’S English Tavern

Cai fray ceferino 13,Uviéu.

Fae ya la friolera de 10 años que esti chigre apaga la sede y alimenta l’alma del descarriáu. Siempre fue un sitiu, quiciaes pol nome, quiciaes per la localización a onde dibemos muy de vez en cuando. Sin embargu, nos últimos dos años empecemos a ir más a menudu movíos por la calidá de la so cerveza y el inmeyorable tratu del so personal. Cuenta con una oferta de barril digamos que "standar": Maes, Grimberger, Cyney, Blanche de Brugges pero con una muy atractiva carta de cerveces de botella. La carta ye interactiva.Explicome: N'una estantería tien colocaes unes 200 botelles y tu lo que faes ye señalar la que quieres, pedila y ‘e voilá!!! ya la tas tomando. Otru de los atractivos que tien esti chigre ye que suele tener bastantes cerveces invitaes de botella.Así recuerdo haber tomao con Xevi Mack una selección de cerveces de Quebec bastante interesantes.
Otru día, unu d'esos díes entresemana nel que tocaba cellebrar algo-tous son buenos pa esi mester-conseguimos los dos tomar una maravilla de Cerveza belga d'abadía que mos dexó un gratu gustu.Trátase de la Saint Sebastianne(ver abaxo).
Tambien con Xevi y Cotoya probamos una belga en botella de 75cl que resultó ser una gran cerveza la Leute Bok(Ver abaxo)
La meyor cerveza que probé nel Paco’s,dentro de la categoría de Guest ( cerveza invitada) fue la Bohemian Regents.. En dos semanes acabemosla y la anecdota desde entonces ye llegar y pedir una - a ver si se dan por aludíos y la vuelven a traer. La camarera y ama del chigre con paciencia,siempre mos diz que nun la tienen ya. La camarera....Tamos ante una maquina de la hostelería. Ye increible lo bien que lleva'l bar ella sola, nun tamos ante un chigre grande, más bien al contrariu, pero cuando se llena hay muncho trabayu.Ella sola desenvuelvese y manesaxe que da gustu. Destacable ye la so paciencia y el so saber en la materia, lo que invita a afallase. Toes estes virtudes son les que llevaron, desde fae un par de años a que unu de los nuestros ( a goodfella), acabara enamoráu perdíu d’ella. Un día u otru tendrás que deciselooooooo.Como nota negativa quizás sea lo apretao de la parte trasera, pa paisanos grandones como somos algunu de nos faese estrechu y afogaizu –nun mos cabe la panza cervecil ni les xarres que vamos amontonando jejeje.Si esti ye el tu casu recomendiendase que quedes 'na barra y a poder ser 'na esquina de onde la puerte, sin duda'l llugar favoritu pa deleitase con la cerveza, con la comedia entre Collacios y con les muyeres que se atreven a entrar. Vaya esti Sursum Corda a la Salú de la chigrera ( algún día habrá que pregunta-y el nome) y a la vuestra.



REGENT BOHEMIAN PILSEN

Tipo: Lager
Fermentación:baja
Alcohol:5%
Brewery:Pivovar-Regent
Cata: suave, fresca, con la suavidá ideal de les verdaderes pilsen y el gustu amargu que les fae tan reondes.Hasta agora la que más me prestó de toes les cheques(cerveces) que caté.Highly recomended.





LEUTE BOK

Tipo:doppel bock
Fermentación:alta
Alcohol: 7,5%

Brewery:Van Steenberge Brewery
Cata: Cerveza bock de fermentación alta y refermentada en barrica.Ye aromática, seca y col puntu xustu de dulzor lo que fae que al pasar per la boca sea suavina pero gustosa a la vez. Po lo visto en Flamenco Leute quier decir placer y eso ye lo que queríen conseguir con esta cerveza.Lo de la cabra ye un xuegu de pallabres entre el tipo de cerveza, Bock-orixinaria de Einbeck cerca de Hannover- y el significáu de Bok que quier decir cabra o cabrón y que po lo visto yera un animal muy abundante de la granja- cervecería onde tuvo orixen esta cerveza. Tamien muy recomendable.





SAINT SEBASTIAAN GRAN CRU Blonde y GRAN CRU DARK

Tipo:Cerveza de Abadía
Fermentación: Alta
Alcohol: 7.5% (blonde) y 6,9% (Dark).
Brewery:Browerij Sterkens
Cata:
Cerveza de abadía fuerte y con regustu amargu y un lixeru toque a malta que-y da al final una sensación muy agradable.Notes florales, amargor moderau pero duraderu, alcohol bien integrao.

La Dark por la so parte tien un aroma a caramelu muy carátelterísticu que tamien se siente na boca xunto con la malta torrefacta, el lúpulo y les notes de toffee.

5 comentarios:

P. Urquell dijo...

parada obligada en una zona donde la cerveza está en minoría frente al vinoteo de copina fina.

Guaje Merucu dijo...

Buenísimo post, Chela.

Un abrazo y Feliz 2007

chela dijo...

Feliz añu jorgííín pa ti tamién ya lu celebraremos tomando daqué nesti chigre tan peculiare jejeje.
P. Urquell diste exactamente con les pallabres adecuaes. Ta en minoría y por otru lláu les copines fines eses nun tienen ni idea. Tan una hora mareando el vino pa facese los interesantes y luego nun tomen n más que un.Encima de snobs agarraos jejeje.El vino ye , como la cerveza pa tomalo en compañia y en abundancia. Y si no nun salgas a presumir queda en casa.
Vemonos nel Francisco's

gorki75 dijo...

"¿qué vais a tomar chicosss?(con voz de pito)"

somebody dijo...

酒店經紀人,菲梵酒店經紀,酒店經紀,禮服酒店上班,酒店小姐,便服酒店經紀,酒店打工,酒店寒假打工,酒店經紀,酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工經紀,制服酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工,酒店經紀,制服酒店經紀,酒店經紀