martes, diciembre 05, 2006

ORIGINAL GIN TONIC/GIN TONIC ICE CREAM


...POR LO MENOS NA MIO BODEGA YE ESTO LO MÁS PARECIO AL ORIXINAL GIN TONIC.











El xelau va dedicáu a kikeconK y a Güaje Merucu....(por fin atrevime y fícelu esti weekend y ye al menos tan orixinal como la botella de la que sal)

Ice Cream de Gin Tonic y Manzana Verde


Ingredientes( para 4)
Media botella de Ginebra
1 1/2 tóniques
4 yogures
mediu vasu de nata
150 grms. de azúcar
1 cuchar pequeña de azúcar glassé
1 manzana Verde Granny Smith
1 lima
fueyes de Menta fresca
4 copa xelá

Modus Operandi:

N'una pota más alta que ancha mezclar la media botella gin con 125 grms de azucar y poner a calentar.Antes de que fierva, flambear durante 2 minutos xustos y tapar pa apagar.Una vez retirao del fuegu, añadese-y la tónica y la rallaura de media lima. Dexar reposar y enfriar.
Coxenxe les copes,previamente metíes nel conxelaor a enfriar, y enllenense con dados de manzana-sin pelar pa que quede más vistoso- y unes gotes de lima. Cubrir casi hasta el borde co'l "gin tonic".
Aparte batense los yogures con la nata y el resto del azúcar. Disponemos de la mezcla nuna manga pastelera ( o nun sifón si yes de la Ferrán Adriá School) y cubrimos les copes con ello. Espolvoreamos el azúcar glassé,la menta finamente picada y un poco de ralladura de lima pa decorar. Enjoy your drink...it's later than you think.
P.S. Existe una versión que sustituye el yogur por una bola de sorbete de limón( industrial).Paezme a mi que la textura nun será la misma y además hay que tener en cuenta que el sabor del sorbete desvirtuará el sabor del resto de los ingredientes y aquí lo que interesa ye que tenga un retrogustu natural a gin tonic.