lunes, diciembre 11, 2006

CHIRIBI


CHIRIBI
1989-2006
Cai Pérez de la Sala 17, Uviéu
Fue dende siempre (cerrose por motivos de l' expansión inmobiliaria fae unos meses de esti presente añu) una parada obligada nes nuestres correríes nocturnes. Pa poder citar aquí les innumerables anécdotes que muchos de nosotros disfrutamos na barra d’esti bar míticu, necesitaría una páxina web en vé d’un blog. En orixen, tratabase d’un bar d' ambiente fuboleru- una mítica peña oviedista tenía la so sede n’esti llocal, y d' aficionaos al Rugby. Siendo’l que suscribe un esportinguista de pro puede sonar raro pero debo decir que nunca me sentí discrimináu ni incomodu, más bien al contrariu, pues la movida siempre fue de muy buen rollu entre to la fauna que parabemos per ahí. Yera un antru onde se xuntaben jevis ochenteros, xovenes calimocheros, hooligans, universitarios obreros, pijines rockeres del oviedín del alma y trotabares como nosotros. La oferta solía ser clásica: caña de Mahou, calimotxo baratu-pero de coca cola orixinal, cacharros muy asequibles y tou ello acompañao con pop rock español y asturianu –principalmente Los Suaves, El Último de la Fila, Platero y Tu, Extremoduro, Dixebra y poco más. Algunos recuerdos de esti bar son imborrables:
Recuerdo asina de golpe,les reuniones depués de la pachanga fubito de los vienres, recuperabemos fuerces a tragos de Mahou. Les partíes al fubolín y les rises na mesa de mármol d’atrás, los baños que nunca pasaron la revisión de sanidá-podíes mexar onde fuera, eso sí, siempre a oscures porque tocar el destartaláu enchufe conllevaba un riesgu muy grande.

Acuerdome con Jevimack, Llanero e Isaac xugar al duru con calimocho y tras escuchar repeties veces les mismes canciones-El Último y Los Suaves , Los Suaves y El Último- perder la noción de la realidá y nun saber ya si los gallegos tocaben la de “como un burro…” o si los varas catalanes versioneaben el “malas noticias”.

Otra anécdota
era ver a les amigues foriates, cuando empezaben a salir con nosotros per ahí y les llevabemos al Chiribí, les cares que poníen, como flipando por tar entre aquel personal- dove siamo??? parecíen preguntar. Hablando d'amigos d'ultramar, nun se me escaez que nuna mesa del Chiribí escribimos a medies un poema, Stefanos, Alan, Llani, El Poeta y un servidor, títuláu, como no, “Dipsómanos”.
La misma mesa fue el centro de operaciones de la “Comisión de Festejos Somos Unos Animales” cuando organizamos la primera nochevieya del Gatu. Provistos de botelles de Mahou y caxa de caudales en ristre, Patrón, El Robe y Chela ficieron de contables-recolectando les perrres, y trabayaron de relaciones publiques-convenciendo a xente pa venir- quién nun recuerda a miss Chiribí y les sos amigues jejeje?- cerrando tratos pa conseguir facer pa tous una Nochevieya memorable.

Acuerdome tamién una fiesta Larios onde Guaje Merucu, El Robe, Pucela no, creo que Camblorator y Chela acabemos con les existencias de ginebra y con los regalos que daben, en su mayoría camisetes, mecheros, llaveros y demás cachivaches.
Por último y creo yo el motivu que mos unió a todos, debo hablar de los metros de cerveza. Según rezaba el cartel, con medición incluía sobre la barra,n'un metro cabíen 14 botelles de terciu de Mahou. Yera un espectáculu ver toa la parafernalia: les botelles en fila enriba la barra, o n’una caxa cuando pedíes 2 metros y tóos xuntos alrior d’elles bebiendo en comunidá. Paezme a mi que, en un sentíu, fue el orixen de la monería, pues consiguió reunir al Brujo y a Guaje merucu con el Patrón y con Chela y a su vez con tous los que alrodiaben a estos elementos- desde un puntu de vista escolar xuntó a dominicos con seminaristas y a la vez con los del istituto de Ventanielles. Desde el xeográficu xuntó’l Rosal,Sanpedro Restallón, Calvo Sotelo y Colloto nuna misma capital y asi hasta mil jejejeje
Recuerdos de metros hay cientos, si los ponemos xuntos igual faen algún kilometru pero voy destacar unu muy buenu. Yera el cumple del patrón y de Juanjo y tras una cenona nos soportales del Fontán, acabemos saltando y riendo nel Chiribi, tomando metros de cerveza, bañando a los homenaxeaos con Mahou y bailando sin camiseta a ritmu d’ Extremoduro.

Nos últimos años dexemos d’ir pero tovía tuvimos arranques de señaldá y alguna noche que otra entremos a tomar unes xarres de mediu Jevimack, Cotoya y Chela. Mientres escribo esto sorbio mediu litru de Mahou de una d’eses xarres-afanada como recuerdu ya que barruntabemos el cierre. Sea a la Salú d'un bar míticu na nuestra folixa.

11 comentarios:

gorki75 dijo...

¿quién no hizo jamás locuras por una mujer?... si pudiera....

gorki75 dijo...

Y en Septiembre yo no VOY A ESTAAAAR... SEPTIEMBRE...

chela dijo...

home no, olvidaronseme eses dos refernecies mitiques...

el yosi dijo...

quie ye esi guaje de la camiseta de baloncesto?

mucho pelo y pocos kilos en esa foto

gorki75 dijo...

Buff...y Poborski y el Robe...

chela dijo...

Será por pelo jejejejejejje, los quilos son como la experiencia, ganase con los años jejejeje, al revés que el pelo que se pierde y conviertese en cartón

chela dijo...

ah y yera quiín no hizo alguna vez locuras por una mujer.....?

somebody dijo...

酒店經紀人,菲梵酒店經紀,酒店經紀,禮服酒店上班,酒店小姐,便服酒店經紀,酒店打工,酒店寒假打工,酒店經紀,酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工經紀,制服酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工,酒店經紀,制服酒店經紀,酒店經紀

J L A dijo...

Hola. Toy leyendo los archivos vieyos del Blog y no aparecen les asemeyes. ¿Podríes recuperales?.
Gracies.

J L A dijo...

Hola. Toy leyendo los archivos vieyos del Blog y no aparecen les asemeyes. ¿Podríes recuperales?.
Gracies.

J L A dijo...

Hola. Toy leyendo los archivos vieyos del Blog y no aparecen les asemeyes. ¿Podríes recuperales?.
Gracies.