lunes, diciembre 11, 2006

Bares de Ayeri/Bares d'Angüañu


BAR D'AYER






Internacional
(1991-2001)
Cai Cimavilla 5, Uviéu.

Sin duda alguna’l bar preferíu de una xeneración- la nuestra- que empezó a dar los primeros pasos “vespertino-nocturnos” allá a principios de los ‘90 y unu de los sitios onde dellos aprendimos a disfrutar y saborear el líquidu malteáu. Pionera en munchos sentíos, “La Internacional” tratabase de una Cervecería especializada, con muy buena decoración cervecera (Aunque como nota negativa hay que recordar que yera un poco afogaizu si dibes pa les meses d’atrás) y que contaba con innumerables atractivos. El principal- aparte de alguna camarera que siempre mos gustó muncho- yera la variedá y la calidá de la cerveza. Tenía esti bar una oferta en botella de lo más diverso, cosa que por aquel entonces yera difícil de atopar en casi ningún llugar. Pero sin duda, onde se facía insuperable yera en la gran cantidá y diferencia que disponía en cerveces de barril. Con la friolera, quiero recordar, de 14 cañeros (12 más 2 de cerveza invitada o “guest”) tabemos ante un mundu de sensaciones inimaxinables y pasu a pasu dibemos degustando lager, abadía, stout, ale, dark lager y cerveces especiales con gran satisfación. Si mal nun recuerdo la distribución yera como sigue:
Lowenbräu, Spaten, Bitburger, Pilsen Urquell, Labatts-dexaron de traela cuando la crisis del fletan, pues yera canadiense, Foster’s (la orixinal, no la que empezó a facer Samiguel aquí a fines de los 90), Grimbergen, Kapitell, John Smith, Beamish,Gueuze Peach, Geuze Krieg, Tennet’s Super y Kostrizer, ( estes dos últimes como guest durante bastante tiempu).

Anécdotes hay munches de aquella época. Vienseme a la memoria mio pa y mio tíu tomando Chimay- Xeniu y figura ellos hasta pa la cerveza, mientres yo tomaba Clausthäler sin alcohol ( menos mal que a escondíes bebía alguna Aguila Negra jejeje) Recuerdo les murgues con aquelles xarrones de llitru a rebosar con Spaten o con Urquell que tomabemos a medies, Juanjo y yo, siendo imberbes tovía, secundaos por El Llanero y Cuartas quienes siempre bebíen llitros de Cerveza de melocotón o de frambuesa - por lo que empecemos a llamalos les Ladies ( Les muyerines). Andando’l tiempu, ya un poco mayorinos, dibemos a pinchar una paleta del pintor ( patates frites con salses varies), y a tomar unos llitros de Bitburger que casi siempre taba de ofierta, les muyerines crecieron, ya tomaben grimbergen o Kapittel y empezaba a cambiayos la voz…
Un poco más allantre, ya metíos na mayoría d’edá, con nuevos collacios tamién asiduos recuerdo xuntanos Patrón, Cotoya, LLanero, Juanjo y algún otru a tomar llitros de Foster’s- que buena taba cuando la facíen los Aussies- y a echar unes rises. Acuerdome de descubrir les cerveces invitaes y tomar John Smith-aunque necesité casi 3 años y una temporaína en Llondres con Alan pa descubrir les maravilles de la Ale- o ver al poeta degustar con placer cañes de Kostrizer casi horrorizaos por lo rara que mos sabía ( que baratos mos parecen aquellos 40 duros que costaben les cañes de John Smith o de Kostrizer!!!). Nesos años tuvimos Cotoya y yo el primer contactu con Escocia, a través de la Tennet’s y de los llibros de Conan Doyle y Robert Louis Stevenson. Con el Robe dibamos mucho a tomar Pacífico (sin llimón), esa cerveza mexicana, de la zona de Culiacán, que tanto mos gustaba. Fue con el Robe tamién y col Patrón con quien un mediudía de un vienres de primavera tuviemos comiendo unes salchiches y unes patates regaes con Foster’s…. luego teníemos pachanga fubito nel CAU y no se ni como pudimos xugar col “pollaje” que llevabemos…. Y asina hasta 1000 aventures. Sea esti Sursum Corda a la salú de aquella xente, esti chigre y aquellos años.

Spaten Pils
Tipo: Pilsener
Alcohol: 5,2%
Fermentación: baja
Brewery: Spaten-franciskaner- Bräu München.

Cata:
Lager de color roxo paya, de cuerpu mediu, marcáu aroma a malta y regustu final amargu perbuenu. Yo estes coses nun les sabía entoncenes pero si ye verdá que en esa inorancia yera igual de feliz.


Urquell
Tipo: Pilsener
Alcohol: 4,5%
Fermentación: baja<
Brewery: Plezensky Prazdroj o Pilsner Urquell
Cata: Ye roxa de cuerpo mediu pero intensu, sabor floral y carga de lúpulo que persiste al final del tragu dexandu una inconfundible sensación de bienestar. Deleitandonos desde 1870 ye la única que puede por ley llevar el adxetivu original adosáu al so nome. Una de les mios cerveces favorites de tolos tiempos, ye según los checos lo más parecio a la pilsner de Plezn, useáse, a la original.


Kostrizer
Tipo: Dark Lager
Alcohol: 4,5%
Fermentación: baja
Brewery:Köstrizer brauerei
Cata: Lager prieta de cuerpu abundante y sabor intensu con un marcáu regustu a regaliz que dexa una sensación muy plena na boca. Notes de cereal tostáu y caramelu amargu. Muy especial. Naquellos dies too la cerveza prieta que nun fuere como Guinness parecianos rara, sin entender nosostros la diferencia entre stout y lager aunque esta última fuere oscura. Sólo el Poeta arriesgó y acertó, ¡qué gran cerveza y qué barata a 40 duros la caña!!!!


6 comentarios:

cotoya dijo...

viéndolo ahora ye increible la variedád de cervezas que tenían, una pena no haberlas disfrutado todas, que yo siempre me inclinaba por la tennents, super o lager según el momento.
no recordaba yo esa cerceza del poeta.

cuando cerró, todavía estuvimos esperando una temporada que volviesen a abrir. ilusiones.

chela dijo...

Vaya si esperamos,pero fue inutil. Abrieron un baruca enfrente los tamien desparecios cines Clarín,concretamente nel local que agora ye el restaurante mexicanu Los Agaves. Y una vez que fuí prometieronme que volveríen a abrir en unos meses. Tovia toy esperando jejeje. Acuerdestes una noche, en la que el Robe tu y yo tomamos unos mezcales y acabemos bailando depues nel Antón?nun se si será la misma noche del "lo importante ye evacuar"jejejejejje

kikeconk dijo...

Cuántas veces estaríamos los futuros monos en mesas contiguas sin saber que algún día nos emborracharíamos juntos.
Recuerdo tomar cervezas de frambuesa, alguna Tennents y muchas, muchas Labbat´s, pero sobre todo recuerdo esa simpatía y carácter afable de los empleados, siempre pendientes de cómo tocarte los huevos.

DSuárez dijo...

la paleta del pintor:pintor que pintas con amor....

chela dijo...

pues a mi si alguna empregada me los hubiese tocao hubiese fechome muy feliz..menos mal que me quedaba la Spaten

somebody dijo...

酒店經紀人,菲梵酒店經紀,酒店經紀,禮服酒店上班,酒店小姐,便服酒店經紀,酒店打工,酒店寒假打工,酒店經紀,酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工經紀,制服酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工,酒店經紀,制服酒店經紀,酒店經紀