lunes, octubre 02, 2006

LISBOA- PROENÇA- SALAMANCA-UVIÈU

Facía Muncho que la nuesa amiga portuguesa nun mos visitaba y cuando lo fizo traxonos unos regalinos “muito Bons” aparte de la so siempre grata presencia: queijo das Açores (ya falaré de quesu y cerveza otru día), pastéis de natas y claro, cerveces varies. Por el motivu que Beat Xavi relata quedé en preparar los cachopos y asina catar meyor la otra cara de les cerveces luses.Vaya esti Sursum Corda a la salú de los nuesos collacios lusitanos- Marta e Jorge- y a la de la felicidá que vien en camín. ”A distancia traz a saudade mas não o esquecimento”.


SUPERBOCK XL
Tipo: lager
Fermentación: baja
Alcohol: 5,5 %
Brewery: UNICER S.L. Leça do Balo. www. superbock.pt.
Cata: Qué voy decir de Superbock “a melhor cerveja da Península Ibérica” .Ésta ye más cantidá de la misma calidá. 50clclclclclclclclclcl…..


SUPERBOCK STOUT
Tipo: Dark lager
Fermentación: baja
Alcohol: 5 %
Brewery: UNICER S.L. Leça do Balo. www.Superbock.pt
Cata: Aunque comercialmente la llamen Stout en realidá ye una dark lager a la alemana de muy buen sabor y carácter.Superbock son os maiores mentirousos cervejeiros da península Ibérica” porque ni la superbock ye bock ni la stout ye stout jeje. Con un regustu a regaliz muy finu igual peca de insulsa al final, pero en conxuntu tien buen equilibriu. Ta muy de moda entre la mocedá lusa como cerveza pa comer con quesos o tomar como copa nocturna.


SAGRES BOHEMIA
Tipo: Cerveza especial
Fermentación: alta
Alcohol: 7 %
Brewery: www.cerveja-sagres.pt
Cata: Tamos ante una de les novedáes del añu en lo que se refier a la industria cervecera portuguesa. Los maestros cerveceros del país hermanu viaxen hasta Bratrislava pa estudiar y ofertanos una cerveza special tipo strong lager, de tostáu superior y doble fermentación que cumple “muito biem” con les esigencies pretendíes y con la cual disfrutamos de una cerveza diríamos que única, con intensidá, sabor, cuerpu y onde el eleváu conteníu alcohólicu nun entorpez el matiz aromáticu final. Como diz la etiqueta : “una cerveja con muito bon gosto”. Hay que day un 10 a la presentación “a la belgiquesa” en versión 75cl.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

No hay nada como tener amigos por el mundo, y Marta y Jorge son de los buenos. Y qué decir de los productos lusitanos, ay, que saudades!!!
Amor, haces unos cachopos buenísimos y sirves la cerveza como nadie.
Habrá que hacer una visita al país vecino a ver cómo va la barriguita de Marta y a traer "provisiones".
Beijinhos, Berta la de Chela

somebody dijo...

酒店經紀人,菲梵酒店經紀,酒店經紀,禮服酒店上班,酒店小姐,便服酒店經紀,酒店打工,酒店寒假打工,酒店經紀,酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工經紀,制服酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工,酒店經紀,制服酒店經紀,酒店經紀