martes, septiembre 26, 2006

ROMANIA-POLSKA-FRIULI

Uno de los mayores placeres que produz Sursum Corda ye el poder viaxar a paises y llugares interesantes col simple xestu de echar una cerveza nun vasu, sentase a gusto y, cerrando los güeyos, dexase llevar por el sabor del líquidu malteáu y la imaxinación.
Nun establecimientu de la Cuenca Minera del Nalón, atopamonos con un buen surtíu de cerveces de Europa Este, en concreto de Polonia y de Rumania. La cuestión ye que ya teníemos la disculpa perfecta pa xuntanos un grupu de collacios, comer un "Riso alla Friulana" que yos tenía prometíu tiempu allá y degustar les delicies que aguardaben tras de les tan atractives cerveces. A Ellos va dedicáu esti Sursum Corda. Abrazu Fonderu compañeros.

ROMANIA
URSUS BEER
Tipo: Lager
Fermentación:Baja
Alcohol: 5%
Brewery:Ursus Beer Company. www.ursus.ro
Cata: Ye la cerveza más vendía de tóa Romania, con más de 125 años de historia tien un gran equilibriu de cuerpu y gas, así como un agradable sabor postreru a lúpulo verde.Muy recomendable.
Timisoerana
Tipo: Lager
Fermentación:Baja
Alcohol:4,7%
Brewery: Ursus Beer Company. www.ursus.ro
Cata: Hermana probe y mayor- pues ye producto de la absorción de una cervecera más antigua por la Ursus Co., fizose por primera vez en 1756.Ye una cerveza bastante fácil de beber, de color muy brillante pálidu e intensa espuma.Tien pinta de ser la cerveveza de diario del currante rumanu. Bastante apreciable.

URSUS BEER
Tipo: Dark Lager
Fermentación:Baja
Alcohol: 5%
Brewery:Ursus Beer Company. www.ursus.ro
Cata: Hermana prieta de la primera, abondo interesante, sirvionos de perfectu postre de una nuechi perguapa. Sabor intensu a malta chocolate y cuerpu mediu,tien un tragar suave y agradable.Si te gusten les lager prietes nun dexes de probala.

POLSKA
Okocim
Okocim Beer
Tipo: Polish Pils
Fermentación:Baja
Alcohol: 5,5 %
Brewery: Browar Okocim S.A (Carlsberg), Puola
Cata: Tamos ante una "cerevisia" bastante plena ya que tien una buena conjunción de malta, agua, cuerpu y sabor que la fae muy particular. Lleva faciendose desde 1845 y tien a gala el ser la primera muestra de lo que se denomina Polish Pils, una serie de característiques-agua, lúpulo, cereal- que la diferencien del resto de lager del continente européu.

Okocim Mocne

Tipo: Strong Lager/strong Polish Pils
Fermentación: Baja
Alcohol: 6,7%
Brewery: Browar Okocim S.A (Carlsberg), Puola
Cata: De gustu y sabor fuerte, con acentuáu matiz de alcohol, tamos ante una strong que destaca por un refináu aroma a lúpulo y un frescor, a pesar de la graduación que la fae muy interesante. Muy bebible pa ser una "special strong".Recomendada por los polacos como acompañamientu de los sos platos nacionales- patates, cebolla, tomate y carpa frita.

RISO ALLA FRIULANA. "Receta" under request/a petición (pa convidavos otra vez).

7 comentarios:

Beat Xavi dijo...

El vodka "ajoi" me quito todo rasto de sabor de las cervezas, por lo tanto habra que repetir auque sea solo con las rumanes que espero traiga mi hermano...
sobre lo que tenemos tu y yo a medias, yo ya lo tengo preparado
saludos

kike dijo...

Buen aspecto el risso, ¿entre cuántos terminasteis con esas potas?.

Para variar no pediré la receta, esperaré a coincidir en Oviedo un día de los que lo prepares para autoinvitarme.

2:20 PM

chela dijo...

Vodka Ahoy gran invento de los cocktails alemanes, vodka y polvos peta zetas jejeje.
El lunes de noche a les 00.00h publicamos ok?

chela dijo...

Acabamos les paelleres entre 8 pero sólo 6 de buen "mangiare".
Tas invitáu. No problem.

cotoya dijo...

volveremos por rumanía ahora que estamos de vuelta...
saludos.

chela dijo...

Bienveníu again cotoya del este jejeje

somebody dijo...

酒店經紀人,菲梵酒店經紀,酒店經紀,禮服酒店上班,酒店小姐,便服酒店經紀,酒店打工,酒店寒假打工,酒店經紀,酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工經紀,制服酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工,酒店經紀,制服酒店經紀,酒店經紀