martes, septiembre 12, 2006

PUB ALE

"La vida te da sorpresas/sorpresas te da la vida..." cantaba Rubén Blades en "Pedro Navajas" y bien cierto ye, porque de repente, cuando menos te lo esperes, de entre un grupu de coses mediocres surge algo xenial...y aquí tenemos la última.

BODDINGTONS PUB ALE
Tipo: Ale
Fermentación: Alta
Alcohol:4,7%
Brewery:Strangeways Brewery, Manchester.www.strangeways.com
Cata: Ye una Ale típica,de color tostáu y leve aroma afumiáu que na boca explota en una muy grata sinfonía de matices. Ye destacable el lixéru amargor producto del lúpulo Golding, usáu en la mayoría de les Ales y un regustu dulce-saláu que-y da un final que te transporta a cualquier pub británicu. Si cierres bien los güeyos igual sientes tar nun pub del East End Llondinense o en un Inn de les Highlands escoceses. Tien otres dos característiques importantes esta ale: Por un lláu mata la añoranza de los que sienten La Islona cercana nel coral y por otru, consumiendola, apoyes a la CAMRA en la so llucha contra la venta de esta Brewery. Pa finar informar del preciu; ye que a pesar de ser un productu dificilmente "atopable" ta a unos razonables 1, 25e la lata de 500cl.(Como nun quiero facer publicidá directa, si a algunu-y interesa digovos en la zona de comentarios onde poder atopala). SURSUM CORDA MÁS QUE NUNCA. A TOAST FOR YOU ALL FOLKS!!!

4 comentarios:

kikeconk dijo...

Has dado con una de mis cervezas preferidas, en Londres pedía London Pride o ésta que elogias.

Recuerdo en particular, en la primera de mis vistas a la pérfida Albión, una pinta en un pub del Soho en el que cantaban unos travestis, para nuestra desgracia habían terminado cuando llegamos pero tuvo gracia encontrarse más tarde a l@s artistas cenando en un "all you can eat".

También sirvió esta Ale para enjugar el retraso del avión de vuelta, veinte minutos de espera, nos quedaban cinco libras y junto a la puerta de embarque vi un grifo amarillo, el resto ya lo sabes. Ya me dirás dónde la encontraste.

chela dijo...

nun puedo escribir mucho, toy en la academia
mercadona, a 1,25
haiga salú

kikeconk dijo...

Tengo pendiente ir a Mercadona a ver si son verdad los parabienes que oigo. Me han hablado de un carpaccio de buey estupendo, veremos.

Una pregunta, ¿dónde conservas esta cerveza?, el frigorífico no parece sitio para una Ale pero la temperatura ambiente de una casa no sé si equivale a la del barril.

chela dijo...

La Historia conozcola y ye graciosa si...

Con Boddington's tuve la primera experiencia mistica en Oxford. Nun yera yo muy aficionáu a les Bitter ni a les Ale, pero antes que tomar lager holandesa, que era la oferta del pub onde tabemos, decidime por probar una d'estes...vinieron otres tres y el resto ya ye una historia de amor con la Ale... Everlasting love.
Sobre Mercadona decite que tampoco ye pa tanto pero tien ciertes coses de interés, buenos productos propios y extraños y buenos precios. Una pega: El pescao, aunque lo exponen como fresco ye ultraconxelao.
La Export Ale nun ye la misma Ale que podemos disfrutar en los barriles de un pub.Ye una ale con más alcohol( pasa de los 3,8 a los 4,7% de vol.) y un tipo de acondicionamientu que-y permite el soportar mejor el frío.Ye esta otra de les ventaxes de la ale frente a la Lager. Una lager del tiempu ye intragable, una ale no.

Digote lo que yo faigo: Metola na nevera como si tal cosa pero justo 8 minutos de reloj antes de bebéla, sacola a temmplar. Otru método( faigolo con la Bass) ye metéla diez minutos clavaos en conxelaor( partiendo de temperatura ambiente). Suelen funcionar.
Tu lo que puedes facer ye esperar al inviernu pucelanu y dexala na ventana... pero con cuidao

A disfrutala.