martes, junio 27, 2006

La Cerveza del Sol Naciente/Rising Sun's Beer

La Cerveza del Sol Naciente. Tras el periplu nipón de dos intrépidos viaxeros de lo desconocío-Cotoya.san y Sama Ivan-, tengo'l gustu de dedicayos esta edición del Sursum Corda ( kokoro uede). Segui-y recordando siempre’l Aguila Negra (shinobu tsuneni washi kuroi (偲ぶに鷲黒い) ). Haiga salú (kanpai).

Siempre pensé qu'una Roxa xaponesa yera algo parecío a esto:


Pero resulta que ye más como lo que sigue:

Kirin Ichiban
Tipo:
European Lager
Fermentación:
Baxa
Alcohol:
4.95%
Brewery:
Hokuriku Kirin Brewery/Charles Wells Brewery. U.K

Cata: Dicen los que la venden que ta fecha segun la tradición “Shibori”, usease que aprovechase sólo el primer mosto obteníu de la mezcla de agua, malta de cebada y llúpulos suaves.Lo que consiguen ye un sabor carálterísticu sin retrogustu amargu y con un toque final lixeramente dulce. Ye una cerveza realtivamente xoven, creose nel 1990 y dende el 98 produzse n’Europa gracies a los británicos enriba enllazaos.
Personalmente vienme a la memoria el branu'l 97’
n’Oxford visitando a la mio amiga Zuleyma y a les sos compañeres. Taba yo radicáu en Llondres col mio Collaciu Alan (Where are you pal?) y fuimos a pasar unos díes a casa d'estes amigues que taben nuna residencia universitaria pijisima aprendiendo de tou menos inglés. La cosa ye que ficimos un fiestón d’esos con tortiella, vinu, chorizu ( que metí ilegalmente en U.K) y claro nun tardaron en apuntase los vecinos: 2 rus@s, 3 tedesc@s y 4 xaponesuques simpátiques y perguapes que bailaron flamencu mientres mos arrancabemos por Los Chichos. La cosa ye que acabemos nel bungalow (yera piju’l sitiu) de les xaponeses, escuchando a" jarabe de Falo"(¿???) y bebiendo una docena d’estes cerveces que parecíen nun pegar pero que al final ficieronnos cantar y rodar pol suelu “Ay, què caída más tonta!!!!”


Asahi Super Dry No.338
Tipo:
Dry Lager
Fermentación: Baxa
Alcohol: 5%
Brewery: Asahi Brewing Co, Nagoya

Cata:Detrás d’esti ampulosu nome escuendese una cerveza famosa por ser la que popularizó el términu ,
Karakuchi o lager seca. Creose tamién fae poco, en 1987, y pa facela dicen los birrólogos que producen llevaures agresives que xunto con la malta de cebada y los llúpulos selecionaos confieren-y el carálter secu, suave y con lixeru amargor. Probela fae tiempu en una d’eses visites a restaurantes mixto-asiáticos onde igual te sirven comida china que japonesa que coreana y debo reconocer que fué una gran sorpresa.


Yebisu Traditional Beer
Tipo: Dortmunder lager
Fermentación: Baxa

Alcohol: 5,8%
Brewery:
Sapporo Brewery in Hokkaido

Cata: Cotoya-san - imparable viaxeru y gran conoceor de la birra de mediumundu, traxome amablemente esta cerveza tan interesante como sorprendente. Seya a la tu salú amigu. All Malt Premium Beer anuncia na etiqueta y nun defrauda; sabrosa, plena de cereal,como anuncia, poco gasificada, con un regustu muy buenu d’amargor y con una sequedad notable, quiciaes el fechu que más me sorprendió d’esta cerveza. Guapina tamién la Etiqueta col Ebisu, deidad sintoista de la buena fortuna y de los pescaores. Gracies a esta cerveza acabo d’aprender dos pallabres en nipón: bīru「ビール」(cerveza) y yopparai「酔っ払い」(borrachu)... tendremos que poneles en práctica jejejeje

Y esto de regalu pa los que quedemos aquí, Haiga salú again.







7 comentarios:

Anónimo dijo...

Perprestoses novedaes cerveceres y femenines, habrá que les catar (les birres claro) xela. ya que al xapón de momento nun vamos dir, ¡que apurra el xapón a nos!
noel

cotoya dijo...

gran exposición de saber cervecero. y todavía hoy podemos probar alguna más, durante el enfrentamiento Superbock vs. Kronenburg

Anónimo dijo...

Entós ayer la Moretti machacó a la Becks, je,je
babele

Kike dijo...

¿La Becks es germana?, pensaba que era británica.

Mucha Peroni para el domingo.



.....some girls are bigger than others........

cotoya dijo...

como bien sabrá el motorblogger la Beck ye la rubia más vendida de Alemania, creo que en concreto es de Hamburgo. yo personalmente prefiero las rubias bávaras, aunque para el domingo me quedo en Alsacia.

motorchela dijo...

dos aclaraciones y una afirmación,çbeck's ye de cerca Hamburgo, concretamente de onde los músicos, useáse de Bremen. Y ye la rubia más vendía en Germania y la lager extranxera más vendía en UK. Yo prefiero les Kolsch de colonia o les Dortmunder de Dormund.

Ah y pa hoy, aunque amo alla peroni, quedome con la bier de garde o con la alsaciana kronenburg jejeje

kike dijo...

A la cama nunca te irás sin aprender una cosa más, supongo que por lo mucho que se ve en la gran bretaña es por lo que creía que era de allá.